Mercedes nedokázal udržet pod pokličkou vzhled nového kabrioletu odvozeného od třídy E. Ten na veřejnost unikl z úřadů.
Mnoho obrázků patrně z počítačové simulace ve slušné kvalitě se dostalo ven na světlo světa pravděpodobně z patentového úřadu.
Nástupce poměrně úspěšného modelu CLK pravděpodobně - stejně jako kupé - vychází z podvozku menší třídy C, který se podle vyjádření Mercedesu k dynamičtějším modelům hodí více.
Důležitá informace je tak, že nové kupé nebude mít pevnou skládací střechu, jak je dnes v módě, ale uchýlí se k tradici plátěné střechy.
Motorová nabídka bude kopírovat kupé, tedy uvidíme čtyřválce, šestiválce i osmiválce o širokém výkonovém rozpětí přibližně 200 až 400 koní.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?