Fotoreportérovi z nizozemského serveru autowereld.com se podařilo odchytit prakticky nemaskovaný model Yeti a vyfotografovat jej téměř ze všech stran!
Oficiálního představení jsme se přitom měli dočkat až na ženevské autoshow, která startuje příští týden. Yeti byl fotografem přistižen při testech na severu Švédska.
Yeti vychází ze stejnojmenného konceptu představeného v roce 2005. V sériové verzi bude sdílet podvozkovou platformu s modelem Octavia a bude k dispozici jak s pohonem předních kol, tak ve verzi 4x4 se spojkou Haldex. První zákazníci by se mohli novinky dočkat už v létě za zatím nespecifikovanou cenu.
Doufejme, že toto odhalení přispěje k urychlení zveřejnění oficiálních fotografií a nebudeme si tak muset na obrázky počkat až do příštího týdne. Fotogalerii naleznete zde.
Zdroj fotografie: www.autowereld.com
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.