Severní smyčku Nurburgringu si v těchto dnech vychutnává testovací prototyp Mercedesu E63 AMG. Co o něm již víme? (+ špionážní video z testů)
Mercedes chce představit svoji budoucí třídu E až za dva roky, pravděpodobně ve Frankfurtu roku 2009, ale i přesto se již nyní po celém světě prohánějí prototypy nového Éčka.
A to všetně nejsilnější ze všech motorových verzí, dechberoucí E63 AMG. Mimo standardní šestiválce a osmiválce bude k dispozici i obří V8 s objemem 6,2 litru. Výkon sroje se má drát až někam k hranici 600 koní a to zaručuje za volantem opravdový kopec zábavy. Veškerý hnací síla bude směřována na zadní kola.
Ve výbavě se objeví snad vše, co je do auta možné namontovat včetně takových hračiček, jakými je sledování a indentifikace dopravního značení.
Zkrátka jasné je jedno, opravdu máme na co se těšit.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.