Současná generace „trojkového“ Bmw je na trhu již nějaký ten pátek, ale verze M3 stále nikde. Podle informací právě probíhá jeho testovaní, nám se podařilo zachytit fotky.
Ani přísně tajné testování vrcholné verze M3 pod označením E92 neuniklo hladovým objektivům fotografů, nová M3 má sice zakrytý přední a zadní nárazník, přesto lze odhalit čtveřici výfuků a rozšíření blatníků, typickou právě pro M3.
Pod kapotou by nás mělo čekat překvapení, podle tajných informací by se mělo jednat o 4,0 V8 s výkonem přes 400koní a sedmi-stupňovou převodovkou. V prodeji by se měl objevit na jaře 2007.
zdroj: Pascal Pierart
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?