Současná generace „trojkového“ Bmw je na trhu již nějaký ten pátek, ale verze M3 stále nikde. Podle informací právě probíhá jeho testovaní, nám se podařilo zachytit fotky.
Ani přísně tajné testování vrcholné verze M3 pod označením E92 neuniklo hladovým objektivům fotografů, nová M3 má sice zakrytý přední a zadní nárazník, přesto lze odhalit čtveřici výfuků a rozšíření blatníků, typickou právě pro M3.
Pod kapotou by nás mělo čekat překvapení, podle tajných informací by se mělo jednat o 4,0 V8 s výkonem přes 400koní a sedmi-stupňovou převodovkou. V prodeji by se měl objevit na jaře 2007.
zdroj: Pascal Pierart
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.