EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Se startovním číslem 79 sjede ze startovní rampy sobotní Rally Krkonoše Škoda Felicia, velmi sympatické posádky Tydlačková - Fričová.A jak je pilotka připravena jsme se zeptali.
Na Kopné jste nakročily do první trojky pořadí třídy 7, jak vidíte své šance na Krkonoších?No, to že jsme skočily tam, kde jsme, je souhrou velkych náhod :) Budeme se snažit udržet se co nejvýše, ale na Krkonoších je naše třída silně obsazená, tak uvidíme jak to dopadne. Hlavně dojet s celým autem do cíle :) nejlépe bez výletu do přírody, jak to máme poslední dobou zvykem :-)Loni jsi na Krkonoších startovala, jaké jsou tratě Rally Krkonoše?Loni nám bohužel v druhé RZ odešla poloosa, byla jsem tehdy hodně zklamaná, že jsme se nesvezli. Tratě v Krkonoších se mi velmi líbí, tak doufám že letos je budeme moct vychutnat až do samého závěru.
Proběhla nějaká příprava mezi Kopnou a Krkonošema?Bohužel opět skrze pracovní vytížení, nebyl čas se svézt...tak uvidíme jak nám to půjde, trošku bojujeme s gumama...tak jsme zuli swište a doufáme že nezaprší. Ale ono by to bez nákých komplikaci v mém případě snad ani nebavilo :) Každopádně se s Pavlou a zbytkem SpeedRacingTeamu moc těšíme a doufáme že si to užijeme. Máme startovní číslo 79.
Speed Racing Team bude jako obvykle ještě reprezentovat posádka Kryštof - Volařík, Škoda Fabia se startovním číslem 43.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.