EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Se startovním číslem 79 sjede ze startovní rampy sobotní Rally Krkonoše Škoda Felicia, velmi sympatické posádky Tydlačková - Fričová.A jak je pilotka připravena jsme se zeptali.
Na Kopné jste nakročily do první trojky pořadí třídy 7, jak vidíte své šance na Krkonoších?No, to že jsme skočily tam, kde jsme, je souhrou velkych náhod :) Budeme se snažit udržet se co nejvýše, ale na Krkonoších je naše třída silně obsazená, tak uvidíme jak to dopadne. Hlavně dojet s celým autem do cíle :) nejlépe bez výletu do přírody, jak to máme poslední dobou zvykem :-)Loni jsi na Krkonoších startovala, jaké jsou tratě Rally Krkonoše?Loni nám bohužel v druhé RZ odešla poloosa, byla jsem tehdy hodně zklamaná, že jsme se nesvezli. Tratě v Krkonoších se mi velmi líbí, tak doufám že letos je budeme moct vychutnat až do samého závěru.
Proběhla nějaká příprava mezi Kopnou a Krkonošema?Bohužel opět skrze pracovní vytížení, nebyl čas se svézt...tak uvidíme jak nám to půjde, trošku bojujeme s gumama...tak jsme zuli swište a doufáme že nezaprší. Ale ono by to bez nákých komplikaci v mém případě snad ani nebavilo :) Každopádně se s Pavlou a zbytkem SpeedRacingTeamu moc těšíme a doufáme že si to užijeme. Máme startovní číslo 79.
Speed Racing Team bude jako obvykle ještě reprezentovat posádka Kryštof - Volařík, Škoda Fabia se startovním číslem 43.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?