EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Martina Daňhelová se svým otcem se těší na Rally Hustopeče a jak plavaly M+M v Krumlově.
Domácí soutěž zakončená čtvrtým místem ve třídě, velmi pěkný výsledek, jak se ti plavalo na tratích Krumlova? Vypadá to, že voda vyhovuje?S výsledkem jsme velmi spokojené. Lze se říct, že nejlepší výsledek naší kariéry, taky oslava tomu odpovídala :) Deštivé počasí nám velmi nahrálo do karet, jelikož se rázem smazaly rozdíly mezi Polem a Hondami. Celý trénink jsme absolvovaly za perného slunečného počasí v pohodovém tempu, ale to jsme ještě netušily, jaké podmínky na trati nás čekají při ostrém závodě. V pátek jsme se probudily do deštivého rána a obloha ani při nejmenším nenaznačovala, že by se chtěla vyjasnit. Na druhou stranu by bylo velmi podezřelé, kdyby na Krumlov aspoň jeden den nezapršelo. Vyrazily jsme na první rychlé úseky s velkou rezervou, jelikož jsme netušily, jaké nástrahy nás za každou zatáčkou čekají. Zejména v nočních vložkách jsme měli oči na stopkách a nevěřily, kde se vytahané bláto a kamení na trati vzalo. Páteční etapu jsme v silné konkurenci dokončily na čtvrtém místě ve třídě a mohly jsme si tak v klidu jít ve tři ráno na chvilku odpočinout před startem do druhé etapy. Také v sobotu se celý den obloha neumoudřila a bojovaly jsme mezi provazy deště. Polo se ukázalo být kvalitně připravené a nakonec jsme uhájily čtvrté místo ve třídě a odvezly jsme si pohár za první místo jako dámská posádka. Na cílovou rampu jsme dorazily s nesmírnou únavou, kterou však rázem přebila euforie z úspěšně dokončeného nejtěžšího závody v naší kariéře.
Mnoho posádek mělo problémys mlžením čelního skla, jak jste na tom byly vy?Samozřejmě ani nám se tento problém nevyhnul, ale rychle jsme to vyřešily spuštěním větráku na čelní sklo, tak na trati to celkem šlo. Která z mnoha náročných zkoušek se ti nevíce líbila nebo povedla?Nejvíce si užívám Kohout-Ján. Je to dlouhá technická zkouška a vždy se mi na ní povede pěkný čas, i když jedu v klidu zejména v takovém psí počasí. Už loni mi nečekaně sedla a i teď se Polo ukázalo, že zde umí potrápit Hondy :)
Už v pátek startujete na Hustopečích jak se těšíš na rally mezi vinicemi? Těším se vždy na každý závod. Sice teď bych se měla spíše věnovat přípravě na státní zkoušku ve škole, ale musíme najíždět kilometry a sbírat cenné zkušenosti.
Startuješ zde poprvé, co očekáváš od tratí, sledovala jsi onboardy? Rulandské šedé jako občerstvení na přejezdu? :) Říká se, že je to rychlé a auto dostane zabrat, ale zvýhodněné startovné a dvoudenní soutěž bylo velké lákadlo. Rozhodně budeme bojovat za každých podmínek.
Žluté VW Polo bude mít na Agrotec Rally Hustopeče startovní číslo 51.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?