EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Martina Daňhelová se svým otcem se těší na Rally Hustopeče a jak plavaly M+M v Krumlově.
Domácí soutěž zakončená čtvrtým místem ve třídě, velmi pěkný výsledek, jak se ti plavalo na tratích Krumlova? Vypadá to, že voda vyhovuje?S výsledkem jsme velmi spokojené. Lze se říct, že nejlepší výsledek naší kariéry, taky oslava tomu odpovídala :) Deštivé počasí nám velmi nahrálo do karet, jelikož se rázem smazaly rozdíly mezi Polem a Hondami. Celý trénink jsme absolvovaly za perného slunečného počasí v pohodovém tempu, ale to jsme ještě netušily, jaké podmínky na trati nás čekají při ostrém závodě. V pátek jsme se probudily do deštivého rána a obloha ani při nejmenším nenaznačovala, že by se chtěla vyjasnit. Na druhou stranu by bylo velmi podezřelé, kdyby na Krumlov aspoň jeden den nezapršelo. Vyrazily jsme na první rychlé úseky s velkou rezervou, jelikož jsme netušily, jaké nástrahy nás za každou zatáčkou čekají. Zejména v nočních vložkách jsme měli oči na stopkách a nevěřily, kde se vytahané bláto a kamení na trati vzalo. Páteční etapu jsme v silné konkurenci dokončily na čtvrtém místě ve třídě a mohly jsme si tak v klidu jít ve tři ráno na chvilku odpočinout před startem do druhé etapy. Také v sobotu se celý den obloha neumoudřila a bojovaly jsme mezi provazy deště. Polo se ukázalo být kvalitně připravené a nakonec jsme uhájily čtvrté místo ve třídě a odvezly jsme si pohár za první místo jako dámská posádka. Na cílovou rampu jsme dorazily s nesmírnou únavou, kterou však rázem přebila euforie z úspěšně dokončeného nejtěžšího závody v naší kariéře.
Mnoho posádek mělo problémys mlžením čelního skla, jak jste na tom byly vy?Samozřejmě ani nám se tento problém nevyhnul, ale rychle jsme to vyřešily spuštěním větráku na čelní sklo, tak na trati to celkem šlo. Která z mnoha náročných zkoušek se ti nevíce líbila nebo povedla?Nejvíce si užívám Kohout-Ján. Je to dlouhá technická zkouška a vždy se mi na ní povede pěkný čas, i když jedu v klidu zejména v takovém psí počasí. Už loni mi nečekaně sedla a i teď se Polo ukázalo, že zde umí potrápit Hondy :)
Už v pátek startujete na Hustopečích jak se těšíš na rally mezi vinicemi? Těším se vždy na každý závod. Sice teď bych se měla spíše věnovat přípravě na státní zkoušku ve škole, ale musíme najíždět kilometry a sbírat cenné zkušenosti.
Startuješ zde poprvé, co očekáváš od tratí, sledovala jsi onboardy? Rulandské šedé jako občerstvení na přejezdu? :) Říká se, že je to rychlé a auto dostane zabrat, ale zvýhodněné startovné a dvoudenní soutěž bylo velké lákadlo. Rozhodně budeme bojovat za každých podmínek.
Žluté VW Polo bude mít na Agrotec Rally Hustopeče startovní číslo 51.
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.