"Těšíme se na rulandské šedé"

Daňhelová, Martina
Daňhelová, Martina, foto: Josef Vyšata, RallyZone.cz
Tomáš Urban 8. června 2011 09:08
Sdílej:

EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Martina Daňhelová se svým otcem se těší na Rally Hustopeče a jak plavaly M+M v Krumlově.

Domácí soutěž zakončená čtvrtým místem ve třídě, velmi pěkný výsledek, jak se ti plavalo na tratích Krumlova?  Vypadá to, že voda vyhovuje?S výsledkem jsme velmi spokojené. Lze se říct, že nejlepší výsledek naší kariéry, taky oslava tomu odpovídala :) Deštivé počasí nám velmi nahrálo do karet, jelikož se rázem smazaly rozdíly mezi Polem a Hondami. Celý trénink jsme absolvovaly za perného slunečného počasí v pohodovém tempu, ale to jsme ještě netušily, jaké podmínky na trati nás čekají při ostrém závodě. V pátek jsme se probudily do deštivého rána a obloha ani při nejmenším nenaznačovala, že by se chtěla vyjasnit. Na druhou stranu by bylo velmi podezřelé, kdyby na Krumlov aspoň jeden den nezapršelo. Vyrazily jsme na první rychlé úseky s velkou rezervou, jelikož jsme netušily, jaké nástrahy nás za každou zatáčkou čekají. Zejména v nočních vložkách jsme měli oči na stopkách a nevěřily, kde se vytahané bláto a kamení na trati vzalo. Páteční etapu jsme v silné konkurenci dokončily na čtvrtém místě ve třídě a mohly jsme si tak v klidu jít ve tři ráno na chvilku odpočinout před startem do druhé etapy. Také v sobotu se celý den obloha neumoudřila a bojovaly jsme mezi provazy deště. Polo se ukázalo být kvalitně připravené a nakonec jsme uhájily čtvrté místo ve třídě a odvezly jsme si pohár za první místo jako dámská posádka. Na cílovou rampu jsme dorazily s nesmírnou únavou, kterou však rázem přebila euforie z úspěšně dokončeného nejtěžšího závody v naší kariéře.

Mnoho posádek mělo problémys mlžením čelního skla, jak jste na tom byly vy?Samozřejmě ani nám se tento problém nevyhnul, ale rychle jsme to vyřešily spuštěním větráku na čelní sklo, tak na trati to celkem šlo. Která z mnoha náročných zkoušek se ti nevíce líbila nebo povedla?Nejvíce si užívám Kohout-Ján. Je to dlouhá technická zkouška a vždy se mi na ní povede pěkný čas, i když jedu v klidu zejména v takovém psí počasí. Už loni mi nečekaně sedla a i teď se Polo ukázalo, že zde umí potrápit Hondy :) 

Už v pátek startujete na Hustopečích jak se těšíš na rally mezi vinicemi? Těším se vždy na každý závod. Sice teď bych se měla spíše věnovat přípravě na státní zkoušku ve škole, ale musíme najíždět kilometry a sbírat cenné zkušenosti. 

Startuješ zde poprvé, co očekáváš od tratí, sledovala jsi onboardy? Rulandské šedé jako občerstvení na přejezdu? :) Říká se, že je to rychlé a auto dostane zabrat, ale zvýhodněné startovné a dvoudenní soutěž bylo velké lákadlo. Rozhodně budeme bojovat za každých podmínek.

Žluté VW Polo bude mít na Agrotec Rally Hustopeče startovní číslo 51. 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.