EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Po rally Hustopeče jsem si popovídal s Martinem Bujáčkem.
V první etapě jsi se nejprve pohyboval časově okolo patnáctého místa. Pak přišlo jedno 31 a pak vynikající čas na poslední zkoušce dne. Vsadil jsi na jistotu, byly to časy které jsi očekával? Čím byl způsoben ten špatný čas na RZ 7.
Úvod soutěže byl tradičně opatrnější, ale časy byly celkem slušné. Byli jsme v nejlepší patnáctce, ale pak se se objevily menší problémy a hodně jsem ztratil. Poslední zkouška mě seděla byl tam krásný úsek na šotolině a to mám moc rád.
Jak se ti jelo v Hustopečích za tmy a jak hodnotíš rychlostní zkoušky a rally celkově
Mě jízda v noci vůbec nevadí spíš naopak. Na zkoušky jsem se hodně těšil a to hlavně na šotolinové pasáže a celkově jiné tratě, než znám. Celkově rally byla super, hodně se prášilo, bylo velké vedro, ale jinak super.
V sobotu už jsi zajížděl časy okolo desátého místa. To je to umístění kde by ses chtěl pohybovat. Celkově je z toho 14 pozice. Jak se ti jelo v sobotu v tom vedru které panovalo, technika i posádka musela docela trpět
Sobota byla bez problému a podařilo se nám zajíždět pěkné časy kolem 10 místa. Další dva velké závody budou náročné a sejde se vždy velká konkurence, takže bude těžké se dostat vůbec mezi 20 nejlepších.
Co říkáš na výkon Václava Pecha, jel nádherně.
Tak určitě podal skvělý výkon a zaslouženě vyhrál, sezona bude ještě velmi zajímavá, ale osobně myslím, že na Bohemii a Barumce to bude více sedět vozům S2000.
V Krkonoších jel s tvým autem Honza Černý. Kde budeš startovat dále?
Ano Honza startoval s mým vozem a podal moc pěkný výkon a dojel si pro 5 místo těsně za Martinem Semerádem. Dalším můj start bude na Bohemia Rally. Bude to nesmírně náročný závod tak uvidíme.
Pořádáš i amatérské závody v rally, kde se fanoušci mohou přijít podívat na další podnik Rally Slalomu?
Další závod startuje v neděli 27.6.2010 v Bystřici pod Lopeníkem na východě Zlínského kraje. Tradičně se sejde velká konkurence skoro 80 vozů a v nejsilnější skupině N4 dokonce 30 vozidel 4x4!
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.