EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Po rally Hustopeče jsem si popovídal s Martinem Bujáčkem.
V první etapě jsi se nejprve pohyboval časově okolo patnáctého místa. Pak přišlo jedno 31 a pak vynikající čas na poslední zkoušce dne. Vsadil jsi na jistotu, byly to časy které jsi očekával? Čím byl způsoben ten špatný čas na RZ 7.
Úvod soutěže byl tradičně opatrnější, ale časy byly celkem slušné. Byli jsme v nejlepší patnáctce, ale pak se se objevily menší problémy a hodně jsem ztratil. Poslední zkouška mě seděla byl tam krásný úsek na šotolině a to mám moc rád.
Jak se ti jelo v Hustopečích za tmy a jak hodnotíš rychlostní zkoušky a rally celkově
Mě jízda v noci vůbec nevadí spíš naopak. Na zkoušky jsem se hodně těšil a to hlavně na šotolinové pasáže a celkově jiné tratě, než znám. Celkově rally byla super, hodně se prášilo, bylo velké vedro, ale jinak super.
V sobotu už jsi zajížděl časy okolo desátého místa. To je to umístění kde by ses chtěl pohybovat. Celkově je z toho 14 pozice. Jak se ti jelo v sobotu v tom vedru které panovalo, technika i posádka musela docela trpět
Sobota byla bez problému a podařilo se nám zajíždět pěkné časy kolem 10 místa. Další dva velké závody budou náročné a sejde se vždy velká konkurence, takže bude těžké se dostat vůbec mezi 20 nejlepších.
Co říkáš na výkon Václava Pecha, jel nádherně.
Tak určitě podal skvělý výkon a zaslouženě vyhrál, sezona bude ještě velmi zajímavá, ale osobně myslím, že na Bohemii a Barumce to bude více sedět vozům S2000.
V Krkonoších jel s tvým autem Honza Černý. Kde budeš startovat dále?
Ano Honza startoval s mým vozem a podal moc pěkný výkon a dojel si pro 5 místo těsně za Martinem Semerádem. Dalším můj start bude na Bohemia Rally. Bude to nesmírně náročný závod tak uvidíme.
Pořádáš i amatérské závody v rally, kde se fanoušci mohou přijít podívat na další podnik Rally Slalomu?
Další závod startuje v neděli 27.6.2010 v Bystřici pod Lopeníkem na východě Zlínského kraje. Tradičně se sejde velká konkurence skoro 80 vozů a v nejsilnější skupině N4 dokonce 30 vozidel 4x4!
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?