EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Po Rally Český Krumlov startoval Jan šlehofer v Rakousku. Položil jsem mu pár otázek
Rally Český Krumlov, druhé místo v Mitropa Cupu, desáté absolutně. Troufnul by sis takové výsledky tipnout v servisu před soutěží?
J.Š.: Tak před soutěží myslím nikdo nedokáže tipnout svůj výsledek. Já vždy chci dojet bez problémů do cíle, mít odjeté kilometry. To je pro mě nejdůležitější.
Největším soupeřem ti byl v pátek Petr Brynda, ale udělal chybu. Jak se ti jelo v noci, na notně špinavé trati? Nebyl to spíše boj o udržení auta na cestě?
S dvoukolkou na bahně je to vždycky těžké. Co se týče Krumlova, tak to bylo přesně jak říkáš. Boj o udržení se na cestě a hlavně neudělat chybu. Petr (Brynda) měl smůlu. Tohle k rally patří, když nemáš štěstí tak to není zrovna tvoje plus. Petrovi děkuju za to jak rychle jel. Je to dobrá motivace. Pořád snažíš něco zlepšovat abys byl rychlý nebo rychlejší než soupeři.
Když jsi před startem prořezával gumy, říkal jsi, že pojedeš na jistotu, podle nasazení už na výstavišti to vypadalo na pěknou kládu.Víceméně jsem na jistotu jel. Bál jsem se defektu, nebo nějakého místa na trati, které takzvaně sežereš (kámen nebo díra v cestě na Kohoutu). Naštěstí jsme všechno měli v rozpisu. A na pořádnou kládu na trati jsou jiní střelci ... :-)
Jak se ti líbily vložky na Krumlově a celkový formát soutěže?Krumlov je krásná soutěž v krásném prostředí. Jen RZ Malonty měla nový úsek, ale dost nešťastně zvolený. Jel jsem Krumlov počtvrté, ale nikdy nebyl tak rozbitý a těžký jako letos.
Co tě čeká nejen v Mitropa Cupu dále?O uplynulém víkendu jsme startovali v Rakousku na Castrol Rally. Skončili jsme druzí ve dvoukkolkách a dvanáctí absolutně. Co mě dále čeká, se ještě uvidí :-)
Děkuji za rozhovor.
Také děkuji.
Foto: Tomáš Urban/Rallyzone.cz a www2.castrol-rallye.at
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.