EXKLUZIVNÍ ROZHOVOR: Po Rally Český Krumlov startoval Jan šlehofer v Rakousku. Položil jsem mu pár otázek
Rally Český Krumlov, druhé místo v Mitropa Cupu, desáté absolutně. Troufnul by sis takové výsledky tipnout v servisu před soutěží?
J.Š.: Tak před soutěží myslím nikdo nedokáže tipnout svůj výsledek. Já vždy chci dojet bez problémů do cíle, mít odjeté kilometry. To je pro mě nejdůležitější.
Největším soupeřem ti byl v pátek Petr Brynda, ale udělal chybu. Jak se ti jelo v noci, na notně špinavé trati? Nebyl to spíše boj o udržení auta na cestě?
S dvoukolkou na bahně je to vždycky těžké. Co se týče Krumlova, tak to bylo přesně jak říkáš. Boj o udržení se na cestě a hlavně neudělat chybu. Petr (Brynda) měl smůlu. Tohle k rally patří, když nemáš štěstí tak to není zrovna tvoje plus. Petrovi děkuju za to jak rychle jel. Je to dobrá motivace. Pořád snažíš něco zlepšovat abys byl rychlý nebo rychlejší než soupeři.
Když jsi před startem prořezával gumy, říkal jsi, že pojedeš na jistotu, podle nasazení už na výstavišti to vypadalo na pěknou kládu.Víceméně jsem na jistotu jel. Bál jsem se defektu, nebo nějakého místa na trati, které takzvaně sežereš (kámen nebo díra v cestě na Kohoutu). Naštěstí jsme všechno měli v rozpisu. A na pořádnou kládu na trati jsou jiní střelci ... :-)
Jak se ti líbily vložky na Krumlově a celkový formát soutěže?Krumlov je krásná soutěž v krásném prostředí. Jen RZ Malonty měla nový úsek, ale dost nešťastně zvolený. Jel jsem Krumlov počtvrté, ale nikdy nebyl tak rozbitý a těžký jako letos.
Co tě čeká nejen v Mitropa Cupu dále?O uplynulém víkendu jsme startovali v Rakousku na Castrol Rally. Skončili jsme druzí ve dvoukkolkách a dvanáctí absolutně. Co mě dále čeká, se ještě uvidí :-)
Děkuji za rozhovor.
Také děkuji.
Foto: Tomáš Urban/Rallyzone.cz a www2.castrol-rallye.at
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?