Ano, další Bugatti Chiron hledá svého majitele. Tentokrát se jedná o model s označením "Number One", který svým černým zpracováním a červeným lemováním až nápaditě připomíná Batmobile z roku 1966. V ceně vozu je i spousta příslušenství, na odhadovanou prodejní cenu si však "sáhne" málokdo.
Vůz byl zaregistrován na aukci RMSothebys, která proběhne 6. prosince v New Yorku. Podle popisu se jedná o vůbec první Bugatti Chiron objednanou pro americký trh, odtud tedy označení "číslo jedna". I když zatím není zřejmé, jaký bude o model zájem, a za kolik se vlastně prodá, odhadovaná cena činí 3,5 až 4 miliony $, v přepočtu tedy neuvěřitelných 87,6 milionů korun!
Od svého smontování v Molsheimu ve Francii vůz najel pouze 402 kilometrů, a to pouze pro účely testování a povýrobní kontroly, proto se vůz prodává jako nový. A jakým výkonem že Bugatti Chiron disponuje? Nový majitel se bude moci těšit na výkonný motor poskytující 1 500 koní a 1 600 Nm. točivého momentu. To vše díky 8-litrovému motoru W16 se čtyřmi turbodmychadly.
Z 0 na 100 km/h zrychlí za - 2,4 vteřiny, z 0 na 400 km/h za 32,6 vteřin. Maximální rychlost Chironu je z bezpečnostních důvodů elektronicky omezena na 420 km/h. Předpokládaná maximální rychlost je však 463 km/h.
V ceně je i celá řada doplňků, počínaje modelem v měřítku 1:8, extra klíče, USB flash disk, sportovní taška, poznámkové bloky a další.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?