Z obsahu...
Barum rally - Kopecký se Starým složili reparátProkletá desátá erzeta, možná blesklo hlavou Kopeckému. Stříkající voda s prasklého chladiče serva znamenala, že pracně budovaný náskok byl rázem pryč. Letos však tovární jezdec Škody nezpanikařil a po tvrdém závěrečném souboji s Loixem si zaslouženě dojel pro druhé zlínské vítězství.Barumka z pohledu MMČR i MECraig Breen - Britská hvězdičkaOd dob Colina McRae a Richarda Burnse britský rallysport marně hledá náhradu. Jedním z těch, který by mohl jít v jejich šlépějích, je letošní účastník WRC Academy - 21letý Craig Breen. Irský pilot se objevil na startu Barum rally a speciál Ford Fiesta Super 2000 dovedl do cíle na sedmém místě. Při prvním startu na neznámé půdě se představil ve výtečném světle.Bugatti ve ZlíněBarum Czech rally Zlín 2011 se stala místem slavnostní premiéry unikátních modelů značky Bugatti. Stalo se tak v rámci jízdy Oldtimer Grand Prix při zahajovací Zkoušce zlínské soutěže. majiteli sbírky Ing. Ladislavu Samohýlovi jsme položili několik otázek.Vyškovská rally by letos slavilaV 90. letech bylo v okolí Vyškova na poli motorsportu na co navazovat. Fanoušci rally měli v živé paměti šest úspěšných ročníků Rallye Haná, na které se díky statutu federálního přeboru objevovala širší československá špička. V roce 1987 se však populární závod konal naposledy a organizátoři se kvůli sporům s národní federací rozhodli ukončit činnost. Na konci desetiletí se musel chopit vesla nový organizační tým.Renault 5 Turbo - Silná pětkaFrancouzská značka Renault získala se sportovním modelem Alpine A110 v roce 1973 historicky první titul mistra světa v rally. Ve druhé polovině sedmdesátých let však změnila strategii a zapojila se do automobilových soutěží s masově vyráběným modelem Renault 5. Vrcholem "pětkové" éry byl Renault 5 Maxi Turbo skupiny B s výkonem 350 koní.Reporty:Matrix M.V. Rally Kostelec n/O.Rally Železné horyRally MecsekRally Principe de AsturiasRally Alpi Orientali Storico 2011ADAC Rallye DeutschlandRally Australia
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?