Z obsahu...
Barum rally - Kopecký se Starým složili reparátProkletá desátá erzeta, možná blesklo hlavou Kopeckému. Stříkající voda s prasklého chladiče serva znamenala, že pracně budovaný náskok byl rázem pryč. Letos však tovární jezdec Škody nezpanikařil a po tvrdém závěrečném souboji s Loixem si zaslouženě dojel pro druhé zlínské vítězství.Barumka z pohledu MMČR i MECraig Breen - Britská hvězdičkaOd dob Colina McRae a Richarda Burnse britský rallysport marně hledá náhradu. Jedním z těch, který by mohl jít v jejich šlépějích, je letošní účastník WRC Academy - 21letý Craig Breen. Irský pilot se objevil na startu Barum rally a speciál Ford Fiesta Super 2000 dovedl do cíle na sedmém místě. Při prvním startu na neznámé půdě se představil ve výtečném světle.Bugatti ve ZlíněBarum Czech rally Zlín 2011 se stala místem slavnostní premiéry unikátních modelů značky Bugatti. Stalo se tak v rámci jízdy Oldtimer Grand Prix při zahajovací Zkoušce zlínské soutěže. majiteli sbírky Ing. Ladislavu Samohýlovi jsme položili několik otázek.Vyškovská rally by letos slavilaV 90. letech bylo v okolí Vyškova na poli motorsportu na co navazovat. Fanoušci rally měli v živé paměti šest úspěšných ročníků Rallye Haná, na které se díky statutu federálního přeboru objevovala širší československá špička. V roce 1987 se však populární závod konal naposledy a organizátoři se kvůli sporům s národní federací rozhodli ukončit činnost. Na konci desetiletí se musel chopit vesla nový organizační tým.Renault 5 Turbo - Silná pětkaFrancouzská značka Renault získala se sportovním modelem Alpine A110 v roce 1973 historicky první titul mistra světa v rally. Ve druhé polovině sedmdesátých let však změnila strategii a zapojila se do automobilových soutěží s masově vyráběným modelem Renault 5. Vrcholem "pětkové" éry byl Renault 5 Maxi Turbo skupiny B s výkonem 350 koní.Reporty:Matrix M.V. Rally Kostelec n/O.Rally Železné horyRally MecsekRally Principe de AsturiasRally Alpi Orientali Storico 2011ADAC Rallye DeutschlandRally Australia
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.