Vážení čtenáři a návštěvníci našich stránek. Loni po vánocích jsme vám představili nový design našich stránek. Dnes přišla doba dalších novinek. Máme pro vás diskusní fórum a diskuse pod články.
Zrod a postupné vylepšování našich stránek je běh na dlouhou trať a já jsem velmi rád, že dnes se nám podařilo zprovoznit další důležitou součást každých internetových stránek. Nebyla to snadná práce, a proto věřím, že vy nás odměníte svou pravidelnou návštěvou našeho nového diskusního fóra. Do diskusního fóra má přístup každý čtenář našich stránek. Přispívat ovšem bude moci jen zaregistrovaný uživatel. Zabrání se tak jakémukoliv "nesportovnímu chování" v diskusním fóru, které se bohužel občas vyskytuje všude. My však doufáme, že na našich stránkách nebudeme muset řešit žádné zásadní problémy. Registrovat do diskusního fóra se můžete zde. Ti z vás, kdo se zaregistrují v diskusním fóru, budou moci používat svůj nick i v komentářích pod články. To je další novinka na našich stránkách. Po dlouhé debatě jsme se rozhodli, že umožníme komentovat články i neregistrovaným uživatelům. Pokud se to neosvědčí, jsme připraveni toto okamžitě zrušit a dále povolit komentáře jen registrovaným uživatelům. Takže záleží i na vás a na vašem přístupu ke komentářům článků. V nejbližších dnech vyjde na našich stránkách článek, který se bude zabývat diskusním fórem a jeho tématy. Diskutovat však můžete už dnes. Závěrem mi dovolte, abych vám jménem celé redakce serveru RallyZone.cz poděkoval za přízeň a pozval vás do našeho diskusního fóra. Marek Šteigr, šéfredaktor RallyZone.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.