Vážení čtenáři a návštěvníci našich stránek. Loni po vánocích jsme vám představili nový design našich stránek. Dnes přišla doba dalších novinek. Máme pro vás diskusní fórum a diskuse pod články.
Zrod a postupné vylepšování našich stránek je běh na dlouhou trať a já jsem velmi rád, že dnes se nám podařilo zprovoznit další důležitou součást každých internetových stránek. Nebyla to snadná práce, a proto věřím, že vy nás odměníte svou pravidelnou návštěvou našeho nového diskusního fóra. Do diskusního fóra má přístup každý čtenář našich stránek. Přispívat ovšem bude moci jen zaregistrovaný uživatel. Zabrání se tak jakémukoliv "nesportovnímu chování" v diskusním fóru, které se bohužel občas vyskytuje všude. My však doufáme, že na našich stránkách nebudeme muset řešit žádné zásadní problémy. Registrovat do diskusního fóra se můžete zde. Ti z vás, kdo se zaregistrují v diskusním fóru, budou moci používat svůj nick i v komentářích pod články. To je další novinka na našich stránkách. Po dlouhé debatě jsme se rozhodli, že umožníme komentovat články i neregistrovaným uživatelům. Pokud se to neosvědčí, jsme připraveni toto okamžitě zrušit a dále povolit komentáře jen registrovaným uživatelům. Takže záleží i na vás a na vašem přístupu ke komentářům článků. V nejbližších dnech vyjde na našich stránkách článek, který se bude zabývat diskusním fórem a jeho tématy. Diskutovat však můžete už dnes. Závěrem mi dovolte, abych vám jménem celé redakce serveru RallyZone.cz poděkoval za přízeň a pozval vás do našeho diskusního fóra. Marek Šteigr, šéfredaktor RallyZone.cz
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?