Po prodlouženém víkendu a s mírným zpožděním oproti kolům předešlým tady máme vyhlášení vítězů třetího kola naší podzimní soutěže.
Třetí kolo tipovací soutěže se vztahovalo k Rally San Remo. V otázce jsem se vás ptali, zda se Jan Kopecký posune po Rally San Remo do čela klasifikace IRC. Po víkendovém závodění v okolí italského města je jasné, že tomu tak není. Nutno dodat že bohužel... Co nás velmi překvapilo, bylo velké množství tipů NE. Možná to svědčí o opatrnosti vás soutěžících a možná taky o tom, že jste prostě jen Honzovi nevěřili. To už necháme na každém z vás. Každopádně ten kdo odpověděl NE, měl pravdu a dostal se do slosování. Z toho pak vzešla pětice výherců, jejichž jména zveřejňujeme a zároveň jim gratulujeme. Těm co nevyhráli pak přejeme hodně úspěchů v některém z příštích kol. Jména výherců 3. kola:Tomáš VilímOndřej ŽochDaniel KubasVratislav KalaBarbora BelaváOd tipování a soutěžení si teď dáme malou pauzu. Další kolo soutěže spustíme týden před Rally Bohemia a bude se týkat právě posledního podniku Mediasport Mezinárodního Mistrovství České republiky. Do té doby nám zachovejte přízeň a sledujte na našich stránkách aktuality ze světa rally.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.