Výherci prvního kola soutěže jsou již známí. Jejich jména najdete v článku, stejně jako soutěžní otázku pro druhé kolo.
Nejprve k minulému kolu. V tom jsme se vás ptali, zda Jan Kopecký vyhraje na Rallye Principe de Asturias více rychlostních zkoušek, než jeho rival Kris Meeke. Správná odpověď zní ano, protože Kopecký vyhrál dva testy a Meeke jeden. Tady jsou jména vylosovaných výherců:Lubomír PaličPetr ČmuchálekMiroslav KosteleckýMarta ŠlajsováMiroslav HolíkVšem výhercům gratulujeme a posíláme tričko RallyZone.czA teď k soutěžní otázce pro druhé kolo. I v něm budeme hrát o pět triček s logem RallyZone.cz v hodnotě 220,- Kč. Otázka se bude vztahovat k nadcházející Rally Příbram. Tady je:Umístí se mezi třemi nejlepšími jezdci příbramské soutěže pilot s jiným vozem, než specifikace S2000?Své odpovědi posílejte na adresu soutez@rallyzone.cz a do předmětu zprávy napište "Podzimní tipování" Ostatní pravidla pro připomenutí najdete v tomto článku k prvnímu kolu.Už teď se těšíme na vaše odpovědi a přejeme šťastné tipování.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.