Vážení čtenáři a příznivci našeho serveru. Je sice krátce po Vánočních svátcích, ale my jsme pro Vás připravili ještě jeden dárek. Jak jste jistě postřehli, RALLYZONE.CZ změnila svou tvář. Vstupujeme tak s předstihem do nové sezony a věříme, že bude úspěšná.
Mohlo by se zdát, že jsme změnili jen vzhled stránek, ale není tomu tak. Trvalo několik měsíců, než jsme vymysleli a vytvořili novou Rallyzone. Při tvorbě stránek, vymýšlení rubrik a další funkcí, jsme se inspirovali na všemožných motoristických serverech z celého světa. K tomu jsme přidali naše nápady a myšlenky a teď doufáme, že se Vám nová Rallyzone líbí.
Kvůli termínu spuštění, který jsme si stanovili, ještě bohužel nejsou v provozu všechny funkce na našem serveru. To se však bude postupně měnit a během několika příštích týdnů už bude nová Rallyzone plně funkční. Věříme, že se již brzy budete moci o své názory podělit s ostatními čtenáři v komentářích pod články.
Závěrem nám dovolte, abychom Vám popřáli příjemné prožití posledních dní roku 2008, mnoho štěstí a zdraví Vám i Vašim blízkým a také abyste na stránkách RALLYZONE.CZ nalezli vždy to, co právě hledáte i v roce 2009.
Redakce RALLYZONE.CZ
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?