Vážení čtenáři a příznivci našeho serveru. Je sice krátce po Vánočních svátcích, ale my jsme pro Vás připravili ještě jeden dárek. Jak jste jistě postřehli, RALLYZONE.CZ změnila svou tvář. Vstupujeme tak s předstihem do nové sezony a věříme, že bude úspěšná.
Mohlo by se zdát, že jsme změnili jen vzhled stránek, ale není tomu tak. Trvalo několik měsíců, než jsme vymysleli a vytvořili novou Rallyzone. Při tvorbě stránek, vymýšlení rubrik a další funkcí, jsme se inspirovali na všemožných motoristických serverech z celého světa. K tomu jsme přidali naše nápady a myšlenky a teď doufáme, že se Vám nová Rallyzone líbí.
Kvůli termínu spuštění, který jsme si stanovili, ještě bohužel nejsou v provozu všechny funkce na našem serveru. To se však bude postupně měnit a během několika příštích týdnů už bude nová Rallyzone plně funkční. Věříme, že se již brzy budete moci o své názory podělit s ostatními čtenáři v komentářích pod články.
Závěrem nám dovolte, abychom Vám popřáli příjemné prožití posledních dní roku 2008, mnoho štěstí a zdraví Vám i Vašim blízkým a také abyste na stránkách RALLYZONE.CZ nalezli vždy to, co právě hledáte i v roce 2009.
Redakce RALLYZONE.CZ
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.