Páté místo. To je výsledek Romana Kresty v úvodní rychlostní zkoušce Barum Rally Zlín. Pilot Tescoma Rally Teamu se svým tradičním navigátorem Petrem Grossem projeli s Peugeotem 207 S2000 tři kola centrem města zahaleného do noci za obrovského aplausu desetitisíců fanoušků.
Na první místo Roman ztratil devět vteřin. Opravdová rally začíná až zítra, neboť páteční zkouška v ulicích města i Baťovy továrny je především show pro diváky.
„Barumka“ začala za krásného letního počasí, diváci byli v početných zástupech jak při testovací zkoušce shakedown, tak při slavnostním startu nedaleko Baťova mrakodrapu – centra soutěže. Mezi dopolední jízdou a odpolední „rampou“ byl Roman jedním ze závodnických hostí oficiální tiskové konference. „Bude to velmi těžké a velkou roli může sehrát počasí,“ řekl novinářům z celého světa.
Zlínská soutěž je také součástí mistrovství Evropy i MMČR. Roman s Petrem mohou získat za určitých okolností titul mistra republiky. Klíč k zisku koruny krále české soutěžácké scény si však nechávají až na samotný cíl.
Roman Kresta Bohužel, divácká erzeta nevyšla podle našich představ. Ztráta devíti vteřin je v takové konkurenci docela dost. Zvolil jsem příliš měkké pneumatiky, což se ukázalo jako chyba. Nicméně opravdové erzety nás čekají až o víkendu, tak doufejme, že budeme rychlejší než dnes. Čeká nás hodně náročná soutěž, uvidíme, jak do něj zasáhne počasí. Prý má pršet. Pindula, Semetín i Troják jsou známé specifickým hrbolatým povrchem, což bude také velmi důležité. Každý detail v nastavení auta bude hrát roli a v tom by mohla být naše výhoda. Obrovskou výzvou je čtveřice sobotních zkoušek bez servisu.
Výsledky po první rychlostní zkoušce zde
Tisková zpráva bpa.cz
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?