Hvězda továrního týmu Ford Jari-Matti Latvala usedal k obědu na čele průběžného pořadí řecké rally, ale hned po první rychlostní zkoušce odpoledního programu už příliš důvodů k radosti neměl.
„Skutečně to nechápu, můžete se zeptat mého navigátora, nedošlo k žádnému nárazu, nezkrátili jsme si žádnou zatáčku po vnitřní straně. Nebyly tam žádné kameny, ale my měli defekt," zlobil se mladý jezdec po dnešní čtvrté rychlostní zkoušce.
„Jsem však překvapen, jak málo času jsme ztratili a jsem za to nesmírně vděčný."
Latvala klesl za oba Citroeny, vedení převzal Loeb, na kterého ztrácí Latvala jen 6,6 vteřiny.
Loeb si stěžuje podobně jako Hirvonen na těžký úděl favoritů.
„Silnice je plná špíny a hodně to klouže, auta startující později mají k dispozici daleko více přilnavosti."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?