EGER - JAZDCI: Hlasy jazdcov pred štartom do 1. dňa prvej súťaže v Egeru.
Jozef Béreš jr. – Fiat Abarth Grande Punto S2000: „Rýchlostné skúšky v podstate poznáme. Mojim cieľom je dôjsť do cieľa, potrebujem čo najviac otestovať auto, lebo som s ním prešiel len pár kilometrov.“
Igor Drotár – Škoda Octavia WRC: „Rýchlostky sú na môj vkus nezvykle rýchle. Ale rely je rely a aká je takú pôjdeme.“
Grzegorz Grzyb – Fiat Abarth Grande Punto S2000: „Trate sú strašne, ale strašne rýchle. Ešte som také nevidel, ale čo už, podmienky sú pre všetkých rovnaké. Máme nové auto, ale veľmi málo natestované a tak našou prvoradou úlohou je naučiť sa s ním jazdiť tak ako so starým.“
Peter Gavlák – Mitsubishi Lancer EVO IX: „Tieto trate boli v podstate aj pred dvomi rokmi, len sa idú v opačnom smere. Dúfam, že nebude pršať, lebo by to bolo dosť náročné.“
Jaroslav Orsák - Mitsubishi Lancer EVO IX: „Trate sú pekné, rýchle. Uvidíme, bude to určite zaujímavé porovnanie. Porovnávať sa budeme len so Slovákmi, domáci to tu majú tisíckrát najazdené, s nimi nemá význam sa porovnávať. S nimi by som sa rád stretol niekde kde to nepoznajú ani oni, ani ja.“
Alexander Štefuca – Citroen C2 S1600: „Najviac ma zaujala častá zmena rytmu. Široké cesty striedajú úzke lesné cesty s rozdielnym povrchom. A sú tam veľmi dlhé úseky, kde je dosť ťažké odhadnúť v tréningu aké to bude naostro.“
Lukáš Lapdavský – Mitsubishi Lancer EVO VII.: „Rýchlostky sú rýchle, náročné a dosť rozbité. Myslím že to tu bude o defektoch.“
Anton Kupec – Škoda Felicia Kit Car: „Je to pekné. Dúfame že to bude aj dobré.“
Ivan Kapušanský – Škoda Fabia TDi: „Napísané máme, rýchlostky sú na mňa až moc rýchle, široké.“
Maroš Kysucký – Seat Ibiza TDi: „Rýchlostky sú ťažké, niektoré dosť rozbité, je dosť ťažké predpovedať aké to bude v samotnej súťaži. Auto máme pripravené dobre, tak uvidíme.“
Miroslav Maláth tlačový tajomník TEMPUS BECEP RALLY 2008 – majstrovstvá Slovenska
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?