Šéf Fordu Malcolm Wilson prozradil, že za včerejšími technickými problémy jejich hvězdy bylo čidlo kontrolující funkci převodovky. Podle slov vedení týmu je vše pro dnešní závěrečnou etapu již zase v pořádku.
Vedoucí jezdec průběžného pořadí nahlásil ztrátu výkonu a návrat k řazení řadící pákou tři kilometry před cílem poslední včerejší rychlostní zkoušky korsické rally.
„Marcus ztratil trochu výkonu a možnost používat k řazení hydraulických páček pod volantem, ale naštěstí neztratil moc času. Vystopovali jsme zdroj problémů v čidle převodovky a v servisní zóně jsme ho vyměnili," uvedl Wilson.
Grönholmovi patří v korsické rally aktuálně druhá pozice za svým soupeřem v boji o titul Loebem a do dnešní závěrečné etapy jde s jasným cílem: „Musíme být realisty a udržet naši pozici."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?