Hvězda motocyklového mistrovství světa Valentino Rossi je blízko podpisu smlouvy se Subaru pro britskou rally. Ital má mít potřebné finanční prostředky pro návrat do světového šampionátu téměř připraveny.
Rossi má za sebou dva starty v závodě mistrovství světa. Při debutu s Peugeotem v roce 2002 havaroval krátce po startu, ale minulý rok na Novém Zélandě protnul cíl na jedenáctém místě.
Ital soutěže obdivuje a v každém případě se zúčastní domácí Rally Monza s Fordem Focus, start se Subaru v rámci mistrovství světa by byl pěkným bonbónkem po skončení šampionátu motocyklů MotoGP.
„Pokoušíme se pokrýt náklady, ale na 100 procent pojedu Rally Monza s Fordem Focus a na konci listopadu tak na 95 procent se Subaru britskou rally."
Rossiho sponzorem u Yamahy je Fiat, který se v rally angažuje ve třídě S2000. Populární pilot situaci sleduje, ale Fiat s jeho službami zatím údajně nepočítá.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?