Šéf Fordu Malcolm Wilson prozradil, že s jmenováním druhého jezdce vedle Hirvonena spěchat nebude. Připustil dokonce, že by se mohli znovu dohodnout s Marcusem Gronholmem, který jen nedávno zveřejnil své rozhodnutí po sezoně 2007 se závody skončit.
V souvislosti s vedoucím jezdcem průběžného pořadí se objevily informace o možnosti roční přestávky a opětovném návratu do kolotoče světové rally v sezoně 2009.
„Nemyslím si, že o něčem takovém Marcus uvažuje," odpověděl skepticky Wilson k této eventualitě, ale připustil, že se při některé rally 2008 může v jejich voze Gronholm znovu objevit.
Ford bude pro příští sezonu zvažovat dvě základní varianty. První jsou dva stálí jezdci jako v případě Gronholma a Hirvonena a nebo jeden stálý pilot a ve druhém voze alternující specialisti na jednotlivé povrchy.
O jméně pilota druhého továrního vozu se bude spekulovat zřejmě až do konce letošního roku, ale kolem britské rally už chce mít Ford jasněji.
Na seznamu možných jezdců si stojí vysoko pilot soukromé stáje Stobart 22letý Jari-Matti Latvala. „On je jedním z pilotů, o kterých budeme uvažovat."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?