Šéf Fordu Malcolm Wilson prozradil, že s jmenováním druhého jezdce vedle Hirvonena spěchat nebude. Připustil dokonce, že by se mohli znovu dohodnout s Marcusem Gronholmem, který jen nedávno zveřejnil své rozhodnutí po sezoně 2007 se závody skončit.
V souvislosti s vedoucím jezdcem průběžného pořadí se objevily informace o možnosti roční přestávky a opětovném návratu do kolotoče světové rally v sezoně 2009.
„Nemyslím si, že o něčem takovém Marcus uvažuje," odpověděl skepticky Wilson k této eventualitě, ale připustil, že se při některé rally 2008 může v jejich voze Gronholm znovu objevit.
Ford bude pro příští sezonu zvažovat dvě základní varianty. První jsou dva stálí jezdci jako v případě Gronholma a Hirvonena a nebo jeden stálý pilot a ve druhém voze alternující specialisti na jednotlivé povrchy.
O jméně pilota druhého továrního vozu se bude spekulovat zřejmě až do konce letošního roku, ale kolem britské rally už chce mít Ford jasněji.
Na seznamu možných jezdců si stojí vysoko pilot soukromé stáje Stobart 22letý Jari-Matti Latvala. „On je jedním z pilotů, o kterých budeme uvažovat."
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?