V letošním ročníku Katalánské rallye nenaváže posádka Jan Kopecký-Filip Schovánek na skvělé výsledky z předchozích dvou startů. Osudnou se posádce Czech Rally Teamu Kopecký stala třetí rychlostní zkouška, když na desátém kilometru opustil vůz Škoda Fabia WRC trať.
V prvních dvou rychlostních testech se Jan Kopecký velmi dobře vyrovnal s kluzkou tratí, neboť dosáhl v obou erzetách umístění v první desítce. Devátý a osmý čas v úvodu rallye znamenaly průběžnou devátou příčku, pouhé čtyři desetiny vteřiny za bodovanou pozicí.
"Dnešní etapa byla velmi náročná kvůli klimatickým podmínkám. Pochopitelně byla složitá volba pneumatik a nebylo možné zvolit obutí, které by zajistilo dobrou přilnavost během kompletních rychlostních zkoušek.
V úvodních dvou erzetách jsem byl s dosaženými časy spokojen, i když byl náš vůz Škoda Fabia WRC mírně nedotáčivý v dlouhých zatáčkách. Proto jsme v servisní zóně měnili nastavení vozu, nešlo však o žádné zásadní změny.
Ve třetí rychlostní zkoušce jsem bohužel v jedné ze zatáček trefil kámen a náš vůz ztratil kontakt s vozovkou. Nastalá situace nešla nijak korigovat a v důsledku toho jsme opustili trať. Vůz Škoda Fabia WRC skončil na střeše pod úrovní vozovky, ale podle prvotní kontroly by neměl být vážněji poškozen. Oba s Filipem jsme bez jakýchkoliv zdravotních následků," řekl Jan Kopecký.
Vůz Škoda Fabia WRC bude ze třetí rychlostní zkoušky převezen do servisního zázemí Czech Rally Teamu Kopecký a po důkladné kontrole vozu se tým následně rozhodne, zda využije systému Superally a nastoupí do druhé etapy nebo dá přednost přípravě na Rallye Korsika.
Tisková zpráva: motorsport-kopecky.czMáte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?