Yvan Muller vloni v listopadu ukončil kariéru ve světovém šampionátu FIA WTCC. Začátkem února však byl spatřen v Algarve na testech Volva. Díky tomu se spustila vlna spekulací.
Muller již dříve avizoval, že se chce v letošním roce mnohem více zaměřit na chod svého vlastního týmu, který závodí v European Le Mans Series. Další, tentokrát však svůj vlastní závodní program, měl teprve oznámit.
Proto se naplno rozjely spekulace, zda čtyřnásobného šampiona WTCC náhodou nezlanařilo Volvo.
"V posledních několika dnech jsem si toho o sobě hodně přečetl. Abych ukončil spekulace, tak opakuji, že jsem vloni ukončil kariéru jezdce závodícího na plný úvazek. Tohle bylo moje rozhodnutí a stále platí," prozradil Muller.
"Nemám žádný zájem opakovat celou závodní sezonu jako jezdec. Řekl jsem ale, že není nemožné, abych se čas od času někde nesvezl. Nyní ale není nic v plánu."
"Co se týká mé profesionální budoucnosti, tak jsem se už nějak rozhodl před několika měsíci, nicméně vše oznámím, až bude správný čas," dodal Francouz.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?