Yvan Muller vloni v listopadu ukončil kariéru ve světovém šampionátu FIA WTCC. Začátkem února však byl spatřen v Algarve na testech Volva. Díky tomu se spustila vlna spekulací.
Muller již dříve avizoval, že se chce v letošním roce mnohem více zaměřit na chod svého vlastního týmu, který závodí v European Le Mans Series. Další, tentokrát však svůj vlastní závodní program, měl teprve oznámit.
Proto se naplno rozjely spekulace, zda čtyřnásobného šampiona WTCC náhodou nezlanařilo Volvo.
"V posledních několika dnech jsem si toho o sobě hodně přečetl. Abych ukončil spekulace, tak opakuji, že jsem vloni ukončil kariéru jezdce závodícího na plný úvazek. Tohle bylo moje rozhodnutí a stále platí," prozradil Muller.
"Nemám žádný zájem opakovat celou závodní sezonu jako jezdec. Řekl jsem ale, že není nemožné, abych se čas od času někde nesvezl. Nyní ale není nic v plánu."
"Co se týká mé profesionální budoucnosti, tak jsem se už nějak rozhodl před několika měsíci, nicméně vše oznámím, až bude správný čas," dodal Francouz.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?