Včera jsme vám přinesli zprávu o tom, že John Filippi dost možná vymění v letošní sezoně techniku. Dnes je již oficiálně jasné, že Francouz nastoupí ve FIA WTCC ve voze značky Citroën.
Filippi strávil poslední tři sezony ve španělském týmu Campos Racing. Pro letošní rok však mění skvadru i techniku. Korsičan nastoupí v Citroënu C-Elysée francouzského týmu Sébastian Loeb Racing.
"Jsem velmi šťastný. Pojedu v novém, úspěchy ověnčeném voze, ve velice silném týmu. Jakmile si vůz vyzkouším na trati během prvních testů, budu schopen posoudit, jak na tom jsem se svojí výkonností. Až poté budu schopný zvážit, jaké budou mé letošní cíle ve WTCC," prozradil Filippi.
"Nemůžu se dočkat, až začnu spolupracovat s novým týmem a inženýrem. Zima už byla dlouhá a já už se moc těším na tu přátelskou atmosféru v paddocku. Mou největší výzvou bude, zda budu schopen využít 100% potenciálu nového vozu," dodal jednadvacetiletý jezdec, kterého loni koučoval Yvan Muller.
Své k zajímavému spojení řekl i devítinásobný mistr světa v rally Sébastien Loeb: "John je mladý jezdec, který získává zkušenosti a já jsem rád, že nyní patří do našeho týmu. K tomu, aby ukázal co v něm je, potřebuje špičkovou techniku, kterou nyní má. Když jsem já začal s kariérou, byl jsem starší jak on. Bylo mi asi 22 nebo 23 let, když jsem nastoupil do své první rally na regionální úrovni. Má před sebou hodně času, teď je ten pravý čas, aby dokázal velké věci."
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.