John Filippi nedávno potvrdil setrvání ve světovém šampionátu cestovních vozů FIA WTCC. Předpokládalo se, že francouzský jezdec opět nastoupí v kokpitu Chevroletu týmu Campos Racing, nicméně nyní je všechno jinak.
Korsický jezdec má před sebou svou čtvrtou sezonu ve WTCC a jeho přestup tak bude nejspíš znamenat o jeden vůz značky Chevrolet méně ve startovním poli.
Filippi je v současnosti spojován s týmem Sébastiena Loeba, který již potvrdil dva jezdce pro letošní sezonu. Jsou jimi Tom Chilton a Mehdi Bennani, tedy loňské stálice skvadry Sébastien Loeb Racing Team.
Mladý Francouz dnes potvrdil na svém Facebookovém profilu, že podepsal smlouvu s jiným týmem jen pár dnů poté, co potvrdil svoje setrvání ve WTCC.
Sébastien Loeb Racing Team by teoreticky mohl mít i více jak tři vozy poté, co z šampionátu odešel Citroën. Na definitivní potvrzení jezdecké sestavy týmu SLRT si však ještě budeme muset chvíli počkat.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?