John Filippi nedávno potvrdil setrvání ve světovém šampionátu cestovních vozů FIA WTCC. Předpokládalo se, že francouzský jezdec opět nastoupí v kokpitu Chevroletu týmu Campos Racing, nicméně nyní je všechno jinak.
Korsický jezdec má před sebou svou čtvrtou sezonu ve WTCC a jeho přestup tak bude nejspíš znamenat o jeden vůz značky Chevrolet méně ve startovním poli.
Filippi je v současnosti spojován s týmem Sébastiena Loeba, který již potvrdil dva jezdce pro letošní sezonu. Jsou jimi Tom Chilton a Mehdi Bennani, tedy loňské stálice skvadry Sébastien Loeb Racing Team.
Mladý Francouz dnes potvrdil na svém Facebookovém profilu, že podepsal smlouvu s jiným týmem jen pár dnů poté, co potvrdil svoje setrvání ve WTCC.
Sébastien Loeb Racing Team by teoreticky mohl mít i více jak tři vozy poté, co z šampionátu odešel Citroën. Na definitivní potvrzení jezdecké sestavy týmu SLRT si však ještě budeme muset chvíli počkat.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?