Tomáš Enge nastoupí o nadcházejícím víkendu do závodu Liqui-Moly Bathurst 12 Hour s vozem KTM kategorie GT4. Posádku týmu M Motorsport bude Enge tvořit s Justinem McMillanem, Glenem Woodem a Reinhardem Koflerem.
Liberecký závodník odstartuje sezónu 2017 o prvním únorovém víkendu na australském okruhu v Bathurstu. Na této legendární trati s délkou 6 213 metrů se závodí od roku 1991.
„M Motosport je jedním z dealerů našeho týmu Reiter Engineering a tým okolo Justina moc dobře znám. Před dvěma lety jsem si vyzkoušel s Camarem okruh v Adelaide. I tentokrát to pro mne bude zcela nové, když pojedeme v Bathurstu. Nyní ale nasadíme vůz KTM X-Bow GT4 a pojedeme v silné konkurenci dalších vozů této stále oblíbenější kategorie,“ reaguje Enge na startovní listinu, kde budou hrát hlavní roli o vítězství vozy specifikace GT3.
A jak se Tomáš Enge těší na australský Bathurst? „Je to velká výzva s neskutečnou historií. Je to jeden z mála slavných okruhů, který mi na soupisce chybí, takže se moc těším, až se na něm projedu. Na druhou stranu to bude hodně obtížné, protože trať se stále kroutí zleva doprava a není příliš místa na předjíždění. Navíc jsou blízko trati betonové zdi.“
Závod Liqui-Moly Bathurst 12 Hour je úvodním podnikem Intercontinental GT Challenge, který pokračuje závodem ve Spa-Francorchamps, Mazda Raceway a v Sepangu. V sobotu čeká na účastníky kvalifikace, která rozhodne o postavení na startu nedělního závodu, který startuje 5:45 hodin místního času, a tak se úvodní kilometry odehrají za tmy.
Tisková zpráva Tomáš Enge Racing
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?