Do jezdecké sestavy Audi pro příští rok v DTM přicházejí dva nováčci - Loïc Duval a René Rast. Francouz a Němec se připojí k Mattiasi Ekströmovi, Jamie Greenovi, Nico Müllerovi a Miku Rockenfellerovi.
"Jsme rádi, že naše jezdecká sestava pro rok 2017 je kompletní," říká Dieter Gass, šéf DTM v Audi Sport. "V Mattiasi [Ekströmovi] a Mikeovi [Rockenfellerovi] máme dva DTM šampiony, kteří budou příští rok patřit k favoritům a to nejen díky novým pravidlům a gumám. Jamie [Green] je bez debaty jedním z nejsilnějších účastníků v DTM. Nico [Müller] nás přesvědčil konzistentně dobrými výkony a jeho prvním vítězstvím v uplynulé sezoně.
René [Rast] ukázal, nejen svým silným závodem na finálovém Hockenheimu, že bude také bojovat na čele v DTM. V Loïcovi [Duvalovi] jsme integrovali jednoho z našich nejlepších jezdců z programu Le Mans do našeho DTM týmu. Jsem přesvědčen, že s naší jezdeckou sestavou jsme v top pozici pro sezonu 2017. V našem týmu máme šest silných charakterů," zakončil Gass.
Jen dodejme, že Duval závodil s Audi ve FIA World Endurance Championship (WEC) od roku 2012, když v roce 2013 slavil vítězství ve 24 hodinovce v Le Mans. Do DTM se přesouvá poté, co Audi svůj program ve WEC před sezonou 2017 ukončilo. To Rasta už jsme mohli vidět na dvou závodních víkendech uplynulé sezony DTM, když nahrazoval Mattiase Ekströma, kterému kolidovaly závody DTM a WRX (MS v rallycrossu). Audi naopak opouštějí Miguel Molina, Timo Scheider (ten ukončil kariéru) a Adrien Tambay. Dále pak Edoardo Mortara, který ale přechází k Mercedesu.
"Děkuji Miguelovi, Edovi, Timovi a Adrienu za společná léta v DTM a do budoucna jim přeji všechno nejlepší. Dobře jsme spolupracovali a společně jsme oslavili několik úspěchů. Proto je pro nás odchod každého z těchto čtyř jezdců velmi těžký. Zimní pauzu využijeme k tomu, abychom se s obměněným kádrem dobře připravili na nadcházející velkou výzvu," doplnil Wolfgang Ullrich, šéf Audi Motorsport.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?