Do jezdecké sestavy Audi pro příští rok v DTM přicházejí dva nováčci - Loïc Duval a René Rast. Francouz a Němec se připojí k Mattiasi Ekströmovi, Jamie Greenovi, Nico Müllerovi a Miku Rockenfellerovi.
"Jsme rádi, že naše jezdecká sestava pro rok 2017 je kompletní," říká Dieter Gass, šéf DTM v Audi Sport. "V Mattiasi [Ekströmovi] a Mikeovi [Rockenfellerovi] máme dva DTM šampiony, kteří budou příští rok patřit k favoritům a to nejen díky novým pravidlům a gumám. Jamie [Green] je bez debaty jedním z nejsilnějších účastníků v DTM. Nico [Müller] nás přesvědčil konzistentně dobrými výkony a jeho prvním vítězstvím v uplynulé sezoně.
René [Rast] ukázal, nejen svým silným závodem na finálovém Hockenheimu, že bude také bojovat na čele v DTM. V Loïcovi [Duvalovi] jsme integrovali jednoho z našich nejlepších jezdců z programu Le Mans do našeho DTM týmu. Jsem přesvědčen, že s naší jezdeckou sestavou jsme v top pozici pro sezonu 2017. V našem týmu máme šest silných charakterů," zakončil Gass.
Jen dodejme, že Duval závodil s Audi ve FIA World Endurance Championship (WEC) od roku 2012, když v roce 2013 slavil vítězství ve 24 hodinovce v Le Mans. Do DTM se přesouvá poté, co Audi svůj program ve WEC před sezonou 2017 ukončilo. To Rasta už jsme mohli vidět na dvou závodních víkendech uplynulé sezony DTM, když nahrazoval Mattiase Ekströma, kterému kolidovaly závody DTM a WRX (MS v rallycrossu). Audi naopak opouštějí Miguel Molina, Timo Scheider (ten ukončil kariéru) a Adrien Tambay. Dále pak Edoardo Mortara, který ale přechází k Mercedesu.
"Děkuji Miguelovi, Edovi, Timovi a Adrienu za společná léta v DTM a do budoucna jim přeji všechno nejlepší. Dobře jsme spolupracovali a společně jsme oslavili několik úspěchů. Proto je pro nás odchod každého z těchto čtyř jezdců velmi těžký. Zimní pauzu využijeme k tomu, abychom se s obměněným kádrem dobře připravili na nadcházející velkou výzvu," doplnil Wolfgang Ullrich, šéf Audi Motorsport.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?