Jezdec týmu BMW Motorsport, Martin Tomczyk, se rozhodl na konci sezony ukončit svoji kariéru v DTM. Jezdec o tom informoval přes sociální média před víkendem na Nürburgringu.
Němec, jenž v DTM jezdil v posledních 16 letech, si svůj debut odbyl v roce 2001 v Audi. Pro značku z Ingolstadtu jezdil 11 let, v roce 2011 dosáhl vrcholu své kariéry, když na voze Audi A4 DTM vyhrál titul. Po zisku titulu se rozhodl přejít k BMW, které se vrátilo do DTM.
U bavorské značky však zažíval těžké časy - za pět let nedokázal vyhrát ani jeden závod a na podium se podíval jenom dvakrát. Naposledy jsme Martina Tomczyka viděli na podium v roce 2014, když byl třetí v Zandvoortu. Odchod z DTM nemusí nutně pro současného jezdce týmu Schnitzer znamenat konec kariéry.
"S BMW jsem zažil skvělé časy a doufám, že budeme i nadále spolupracovat. Cílem je posunout se do závodů GT vozů, v nich jsem našel novou vášeň," prozradil Němec pro 'AutoBild'. O možném nástupci se zatím nespekuluje, s ohledem na možné snížení nasazovaných vozů však možná ani nebude potřeba Martina nahrazovat.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.