Jezdec týmu BMW Motorsport, Martin Tomczyk, se rozhodl na konci sezony ukončit svoji kariéru v DTM. Jezdec o tom informoval přes sociální média před víkendem na Nürburgringu.
Němec, jenž v DTM jezdil v posledních 16 letech, si svůj debut odbyl v roce 2001 v Audi. Pro značku z Ingolstadtu jezdil 11 let, v roce 2011 dosáhl vrcholu své kariéry, když na voze Audi A4 DTM vyhrál titul. Po zisku titulu se rozhodl přejít k BMW, které se vrátilo do DTM.
U bavorské značky však zažíval těžké časy - za pět let nedokázal vyhrát ani jeden závod a na podium se podíval jenom dvakrát. Naposledy jsme Martina Tomczyka viděli na podium v roce 2014, když byl třetí v Zandvoortu. Odchod z DTM nemusí nutně pro současného jezdce týmu Schnitzer znamenat konec kariéry.
"S BMW jsem zažil skvělé časy a doufám, že budeme i nadále spolupracovat. Cílem je posunout se do závodů GT vozů, v nich jsem našel novou vášeň," prozradil Němec pro 'AutoBild'. O možném nástupci se zatím nespekuluje, s ohledem na možné snížení nasazovaných vozů však možná ani nebude potřeba Martina nahrazovat.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?