Jezdec týmu BMW Motorsport, Martin Tomczyk, se rozhodl na konci sezony ukončit svoji kariéru v DTM. Jezdec o tom informoval přes sociální média před víkendem na Nürburgringu.
Němec, jenž v DTM jezdil v posledních 16 letech, si svůj debut odbyl v roce 2001 v Audi. Pro značku z Ingolstadtu jezdil 11 let, v roce 2011 dosáhl vrcholu své kariéry, když na voze Audi A4 DTM vyhrál titul. Po zisku titulu se rozhodl přejít k BMW, které se vrátilo do DTM.
U bavorské značky však zažíval těžké časy - za pět let nedokázal vyhrát ani jeden závod a na podium se podíval jenom dvakrát. Naposledy jsme Martina Tomczyka viděli na podium v roce 2014, když byl třetí v Zandvoortu. Odchod z DTM nemusí nutně pro současného jezdce týmu Schnitzer znamenat konec kariéry.
"S BMW jsem zažil skvělé časy a doufám, že budeme i nadále spolupracovat. Cílem je posunout se do závodů GT vozů, v nich jsem našel novou vášeň," prozradil Němec pro 'AutoBild'. O možném nástupci se zatím nespekuluje, s ohledem na možné snížení nasazovaných vozů však možná ani nebude potřeba Martina nahrazovat.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?