I přes aktuální 38bodovou ztrátu na vedoucího Marco Wittmanna ještě Paul di Resta svůj boj o titul nevzdal. Jeho další šancí na snížení svého manka je Nürburgring.
Aktuálně dělí vedoucího muže tabulky, Marca Wittmanna, a pátého Paula di Restu 38 bodů. Skot ve službách Mercedesu ale ještě boj o titul úplně neodepsal. Naposledy v Moskvě neměl Paul zrovna povedený víkend, když sobotní výsledek byl sice dobrý, ale v neděli měl nehodu a cílem projel až jako 20. Na Nürburgringu se chce někdejší pilot F1 přiblížit špičce tabulky DTM. Německý motorsport-total.com přinesl zajímavý rozhovor di Restou.
Otázka: Paule, Moskva pro vás byla víkendem smíšených pocitů. V prvním závodě sice druhé místo, pak ale chaotický druhý závod, který jste zakončil na 20. místě. Co myslíte s dvoutýdenním odstupem o obou těch závodech a incidentech?Paul di Resta: Sobotní závod byl v pořádku. K neděli jsme pak vzhlíželi poměrně optimisticky a chtěli jsme vyjet další dobrý výsledek. Bohužel jsem měl ve druhé kvalifikaci problémy v provozu. V závodě to pak bohužel po silné stíhací jízdě po zastávce v boxech nevyšlo. To si musím vzít na svoje triko. Udělal jsem chybu, která vedla ke kontaktu s Timem Glockem. To mě stálo několik cenných bodů. Snad to budu moci příští víkend zase dohnat.
O: Teď se pojede na Nürburgringu. Co od tohoto víkendu očekáváte?PdR: Do víkendu můžeme jít optimisticky. Naše výkonnost by měla být dostatečně dobrá na to, abychom mohli opět zaútočit. S pomocí inženýrů snad z auta dostaneme dostatečnou výkonnost, a tak budeme moci vyjet dobrý týmový výsledek. Vloni jsem byl na Nürburgringu druhý. Teď o víkendu doufám ve dva podobně silné výsledky.
O: V šampionátu máte na vedoucího ztrátu 38 bodů. Vidíte se ještě stále jako kandidáta na titul?PdR: Absolutně.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.