I přes aktuální 38bodovou ztrátu na vedoucího Marco Wittmanna ještě Paul di Resta svůj boj o titul nevzdal. Jeho další šancí na snížení svého manka je Nürburgring.
Aktuálně dělí vedoucího muže tabulky, Marca Wittmanna, a pátého Paula di Restu 38 bodů. Skot ve službách Mercedesu ale ještě boj o titul úplně neodepsal. Naposledy v Moskvě neměl Paul zrovna povedený víkend, když sobotní výsledek byl sice dobrý, ale v neděli měl nehodu a cílem projel až jako 20. Na Nürburgringu se chce někdejší pilot F1 přiblížit špičce tabulky DTM. Německý motorsport-total.com přinesl zajímavý rozhovor di Restou.
Otázka: Paule, Moskva pro vás byla víkendem smíšených pocitů. V prvním závodě sice druhé místo, pak ale chaotický druhý závod, který jste zakončil na 20. místě. Co myslíte s dvoutýdenním odstupem o obou těch závodech a incidentech?Paul di Resta: Sobotní závod byl v pořádku. K neděli jsme pak vzhlíželi poměrně optimisticky a chtěli jsme vyjet další dobrý výsledek. Bohužel jsem měl ve druhé kvalifikaci problémy v provozu. V závodě to pak bohužel po silné stíhací jízdě po zastávce v boxech nevyšlo. To si musím vzít na svoje triko. Udělal jsem chybu, která vedla ke kontaktu s Timem Glockem. To mě stálo několik cenných bodů. Snad to budu moci příští víkend zase dohnat.
O: Teď se pojede na Nürburgringu. Co od tohoto víkendu očekáváte?PdR: Do víkendu můžeme jít optimisticky. Naše výkonnost by měla být dostatečně dobrá na to, abychom mohli opět zaútočit. S pomocí inženýrů snad z auta dostaneme dostatečnou výkonnost, a tak budeme moci vyjet dobrý týmový výsledek. Vloni jsem byl na Nürburgringu druhý. Teď o víkendu doufám ve dva podobně silné výsledky.
O: V šampionátu máte na vedoucího ztrátu 38 bodů. Vidíte se ještě stále jako kandidáta na titul?PdR: Absolutně.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?