33 Brit, Gary Paffett, skončí po sezoně u týmu McLaren poté, co pro tento tým 8 let testoval.
Tento Brit se do Formule 1 dostal přes ježdění pro Mercedes v německém DTM, díky tomu se mu v roce 2006 naskytla možnost testovat monopost F1. Gary je od té doby rezervním pilotem týmu, v posledních letech náplní jeho práce bylo především testování na simulátoru v Technologickém centru týmu ve Wokingu. Po osmi letech se ale tato spolupráce chýlí ke konci. Od roku 2015 totiž McLaren bude spolupracovat s Hondou.
"Moc rád jsem pracoval pro McLaren a doufám, že moje zpětná vazba za ta léta byla užitečná. Mezi zaměstnanci mám hodně kamarádů a přeji jim všem do budoucna to nejlepší. Pro příští rok jim držím palce, ať získají jedno nebo obě vítězství," řekl Gary Paffett, který se v roce 2015 bude plně soustředit na DTM, kde bude pokračovat s Mercedesem.
Z tohoto rozchodu by mohlo těžit několik mladíků, kteří jsou ve výchovném programu týmu Rona Dennise. Zcela jistě se to bude týkat Stoffela Vandoorna, ale možná také Nycka De Vriese, novopečeného šampióna Eurocupu Formula Renault 2.0.
Gary letos na finálovém závodu DTM na Hockenheimu už věděl, že má místo v DTM pro příští rok jisté
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.