Gary Paffett končí u McLarenu

Paffett, Gary
Paffett, Gary, foto: dtm.de - HOCH ZWEI
iM2 17. listopadu 2014 21:37
Sdílej:

33 Brit, Gary Paffett, skončí po sezoně u týmu McLaren poté, co pro tento tým 8 let testoval.

Tento Brit se do Formule 1 dostal přes ježdění pro Mercedes v německém DTM, díky tomu se mu v roce 2006 naskytla možnost testovat monopost F1. Gary je od té doby rezervním pilotem týmu, v posledních letech náplní jeho práce bylo především testování na simulátoru v Technologickém centru týmu ve Wokingu. Po osmi letech se ale tato spolupráce chýlí ke konci. Od roku 2015 totiž McLaren bude spolupracovat s Hondou. 

"Moc rád jsem pracoval pro McLaren a doufám, že moje zpětná vazba za ta léta byla užitečná. Mezi zaměstnanci mám hodně kamarádů a přeji jim všem do budoucna to nejlepší. Pro příští rok jim držím palce, ať získají jedno nebo obě vítězství," řekl Gary Paffett, který se v roce 2015 bude plně soustředit na DTM, kde bude pokračovat s Mercedesem.

Z tohoto rozchodu by mohlo těžit několik mladíků, kteří jsou ve výchovném programu týmu Rona Dennise. Zcela jistě se to bude týkat Stoffela Vandoorna, ale možná také Nycka De Vriese, novopečeného šampióna Eurocupu Formula Renault 2.0. 

Gary letos na finálovém závodu DTM na Hockenheimu už věděl, že má místo v DTM pro příští rok jisté

 

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.