Jednotný dodavatel pneumatik pro DTM, společnost Hankook, oceňuje práci týmových mechaniků. BMW Team Schnitzer letos přezval otěže od loňského vítěze, Audi Sport Team Abt Sportsline, a zajistil si titil nejrychlejší boxové posádky.
Oficiální pohár se bude nacházet v prostorách BMW Motorsportu v Mnichově. Z rukou Felixe Kinzera, PR šéfa u Hankooku, si jej převzali šéf BMW pro motorsport Jens Marquardt, týmový šéf Schnitzeru Herbert Schnitzer, týmový manažer Charly Lamm a jezdec Bruno Spengler. "Hankook tímto oceněním dosáhl toho, že jsme vstoupili více do podvědomí. Díky tomu se trénink a nasazení týmu perfektně vyplatilo. A celý tým BMW Schnitzer je rád a potěšení je opravdu velké," řekl Charly Lamm, manažer týmu.
Rychlost a preciznost při přezouvání jsou přitom pro piloty klíčem k úspěchu. V sezoně 2013 byl v této oblasti měřítkem tedy tým BMW Team Schnitzer, když v 5 z 10 závodů předvedli nejrychlejší čas. "Ještě jednou bych chtěl pogratulovat celému týmu, který v minulé sezoně ukázal tak skvělé vystoupení. Oslavit uplynulou sezonu v týmové atmosféře je hezkou příležitostí, je také dobrou možností jak se znovu potkat s celým týmem i mimo závodní dráhu a oslavit jejich vynikající práci," řekl na oslavě v lyžařském středisku ve Schladmingu Manfred Sandbichler, evropský sportovní ředitel Hankooku.
Jen dodejme, že Hankook každý víkend určuje tým, který zvládl zastávky v boxech nejrychleji, ten pak o následujícím víkendu dostane tři kastle piva.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.