Jednotný dodavatel pneumatik pro DTM, společnost Hankook, oceňuje práci týmových mechaniků. BMW Team Schnitzer letos přezval otěže od loňského vítěze, Audi Sport Team Abt Sportsline, a zajistil si titil nejrychlejší boxové posádky.
Oficiální pohár se bude nacházet v prostorách BMW Motorsportu v Mnichově. Z rukou Felixe Kinzera, PR šéfa u Hankooku, si jej převzali šéf BMW pro motorsport Jens Marquardt, týmový šéf Schnitzeru Herbert Schnitzer, týmový manažer Charly Lamm a jezdec Bruno Spengler. "Hankook tímto oceněním dosáhl toho, že jsme vstoupili více do podvědomí. Díky tomu se trénink a nasazení týmu perfektně vyplatilo. A celý tým BMW Schnitzer je rád a potěšení je opravdu velké," řekl Charly Lamm, manažer týmu.
Rychlost a preciznost při přezouvání jsou přitom pro piloty klíčem k úspěchu. V sezoně 2013 byl v této oblasti měřítkem tedy tým BMW Team Schnitzer, když v 5 z 10 závodů předvedli nejrychlejší čas. "Ještě jednou bych chtěl pogratulovat celému týmu, který v minulé sezoně ukázal tak skvělé vystoupení. Oslavit uplynulou sezonu v týmové atmosféře je hezkou příležitostí, je také dobrou možností jak se znovu potkat s celým týmem i mimo závodní dráhu a oslavit jejich vynikající práci," řekl na oslavě v lyžařském středisku ve Schladmingu Manfred Sandbichler, evropský sportovní ředitel Hankooku.
Jen dodejme, že Hankook každý víkend určuje tým, který zvládl zastávky v boxech nejrychleji, ten pak o následujícím víkendu dostane tři kastle piva.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.