Audi s Rockenfellerem, Ekströmem a Scheiderem

Scheider, Timo
Scheider, Timo, foto: dtm.de - HOCH ZWEI / Juergen Tap
iM2 20. prosince 2013 13:28
Sdílej:

Audi vsadí i v roce 2014 na zkušenosti. Značka bude pochopitelně pokračovat s Mikem Rockenfellerem (pojede s vozem ve stejném týmu - Phoenix i se stejným zbarvením), Timo Scheiderem a Mattiasem Ekströmem.

Audi bude mít příští rok ve své sestavě hned tři mistry DTM. Kromě Mike Rockenfellera, který bude obhajovat titul, pojedou za ingolstadtskou značku také Timo Scheider a Mattias Ekström. "Vedle 'Rockyho' pojedou za Audi také oba dva další mistři DTM, kteří byli letos v našich řadách," potvrdil Dr. Wolfgang Ullrich, šéf Audi pro motorsport. Úřadující mistr DTM, Mike Rockenfeller, bude i v roce 2014 členem týmu Audi Phoenix a jeho RS5 DTM bude vyvedena ve žluto-zeleném zbarvení sponzora Schaeffler. Mike jezdí v týmu Phoenix, který vede Ernst Moser, od roku 2012. Němec odmítl svůj návrat do Le Mans, protože se chce soustředit na obhajobu titulu v DTM. "Audi a Schaeffler jsou jednoduše fantastičtí partneři. Reprezentovat obě značky na trati v šampionátu DTM bude skvělé," říká jezdec. 'Rocky' jel v Phoenixu také v roce 2010, v roce 2011 jel v továrním Abt Sportsline a mezi roky 2007 a 2009 jezdil v týmu Rosberg. Mike v mistrovském roce 2013 s RS5 DTM na testech v Barceloně Mattias Ekström získal pro Audi dva tituly - v letech 2004 a 2007. Jen o několik měsíců mladší Timo Scheider na něj navázal ziskem také dvou titulů v letech 2008 a 2009. 'Eki' jezdí pro Audi od roku 2001, Timo je v DTM od roku 2000, avšak jeden rok pauzíroval a v Audi je od roku 2006. Ekström v celkem 129 závodech oslavil 17 vítězství, Scheider ve 139 závodech 6 vítězství. Mattias v mistrovském roce 2004 s A4 DTM na Lausitzringu "Ano, opět pojedu za Audi v DTM. Jsem moc rád, že naše partnerství bude pokračovat. Za poslední dva roky mám pár 'nevyřízených účtů', které bych rád srovnal. DTM mě stále baví a mám zde hodně kamarádů. Chci dokázat, že na to stále ještě mám a těším se na výzvu v roce 2014. Doufám, že budeme bojovat o vítězství a tituly. V DTM nesmíte ale dělat chyby, jinak se mistrem nestanete," říká Němec. Timo v mistrovském roce 2008 s A4 DTM na Nürburgringu  
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.