Audi neuspělo se svým odvoláním proti diskvalifikaci Mattiase Ekströma ze závodu na Norisringu, kde Švéd získal první vítězství pro značku z Ingolstadtu od roku 2002.
Jezdec týmu Abt Sportsline byl vyškrtnut z výsledků a definitivně tak přišel o svoje vítězství poté, co jeho otec, Bengt Ekström, porušil pravidla parc fermé, když mu do kapsy přidal láhev s vodou.
Audi se odvolalo k Německé federaci motorsportu, DMSB, ta ho však po úterním jednání ve Frankfurtu zamítla. Federace potvrdila dřívější rozhodnutí stewardů, dle kterého Mattias porušil článek 44.1 sportovních pravidel. Po tomto rozhodnutí se na Twitteru Audi Sport objevilo: "V duchu sportu respektujeme rozhodnutí odvolacího soudu DMSB."
Nicméně bylo změněno původní rozhodnutí komisařů, že se každý jezdec, který dojel do cíle, posune o příčku výše. To znamená, že Robert Wickens, kterému tak původně spadlo první vítězství kariéry do klína, o vítězství přišel. Znamená to také, že neexistuje žádný oficiálně vyhlášený vítěz závodu.
Reportáž ze závodu s aktualizovanými výsledky zde.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?