 
            Audi neuspělo se svým odvoláním proti diskvalifikaci Mattiase Ekströma ze závodu na Norisringu, kde Švéd získal první vítězství pro značku z Ingolstadtu od roku 2002.
Jezdec týmu Abt Sportsline byl vyškrtnut z výsledků a definitivně tak přišel o svoje vítězství poté, co jeho otec, Bengt Ekström, porušil pravidla parc fermé, když mu do kapsy přidal láhev s vodou.
Audi se odvolalo k Německé federaci motorsportu, DMSB, ta ho však po úterním jednání ve Frankfurtu zamítla. Federace potvrdila dřívější rozhodnutí stewardů, dle kterého Mattias porušil článek 44.1 sportovních pravidel. Po tomto rozhodnutí se na Twitteru Audi Sport objevilo: "V duchu sportu respektujeme rozhodnutí odvolacího soudu DMSB."
Nicméně bylo změněno původní rozhodnutí komisařů, že se každý jezdec, který dojel do cíle, posune o příčku výše. To znamená, že Robert Wickens, kterému tak původně spadlo první vítězství kariéry do klína, o vítězství přišel. Znamená to také, že neexistuje žádný oficiálně vyhlášený vítěz závodu.
Reportáž ze závodu s aktualizovanými výsledky zde.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?