DTM bude v příštím roce opět v Číně. Závod se bude konat na podzim na městském okruhu, který ještě bude oznámen.
„Jsme nesmírně potěšeni tím, že budeme již potřetí hostovat v Číně. Čínský trh s osobními vozy je nejvíce rostoucím trhem na světě. To je důvod, proč je pro značky Audi, Mercedes-Benz a BMW tak důležitý,“ vysvětluje zřejmé příčiny ‚dlouhého výletu‘ do Asie Hans Werner Aufrecht, šéf ITR (promotér DTM).
Pojede se buď v Shanghaii nebo Guangdongu, rozhodne se ještě letos. „Čína je připravena na návrat DTM. Jsme největším trhem světa a čínští fanoušci značek Audi, BMW a Mercedes-Benz už se nemohou dočkat, až je uvidí na trati soupeřit. DTM bez diskuse pomůže růstu popularity motoristického sportu v naší zemi,“ říká Maggie Ip, šéf pořádající organizace.
DTM již v Číně jelo dvakrát. Týmy se do Číny podívaly v letech 2004 a 2010. V obou případech se jelo v městských ulicích Shanghaie. Vítězem obou závodů je Gary Paffett. V roce 2004 se však závod jel pouze jako vložený, to znamená, že se jeho výsledky nezapočítávaly do hodnocení šampionátu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.