DTM bude v příštím roce opět v Číně. Závod se bude konat na podzim na městském okruhu, který ještě bude oznámen.
„Jsme nesmírně potěšeni tím, že budeme již potřetí hostovat v Číně. Čínský trh s osobními vozy je nejvíce rostoucím trhem na světě. To je důvod, proč je pro značky Audi, Mercedes-Benz a BMW tak důležitý,“ vysvětluje zřejmé příčiny ‚dlouhého výletu‘ do Asie Hans Werner Aufrecht, šéf ITR (promotér DTM).
Pojede se buď v Shanghaii nebo Guangdongu, rozhodne se ještě letos. „Čína je připravena na návrat DTM. Jsme největším trhem světa a čínští fanoušci značek Audi, BMW a Mercedes-Benz už se nemohou dočkat, až je uvidí na trati soupeřit. DTM bez diskuse pomůže růstu popularity motoristického sportu v naší zemi,“ říká Maggie Ip, šéf pořádající organizace.
DTM již v Číně jelo dvakrát. Týmy se do Číny podívaly v letech 2004 a 2010. V obou případech se jelo v městských ulicích Shanghaie. Vítězem obou závodů je Gary Paffett. V roce 2004 se však závod jel pouze jako vložený, to znamená, že se jeho výsledky nezapočítávaly do hodnocení šampionátu.
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.