Augusto Farfus byl po svém technickém problému na Brands Hatch zklamaný. Brazilce připravil o možné druhé místo problém s převodovkou vozu M3 DTM.
Na Hockenheimu Augusto Farfus zářil štěstím, na Brands Hatch bylo naopak v jeho tváři patrné velké zklamání. Jezdec BMW jezdil na 2. místě, které by mu zajistilo zvýšení vedení v tabulce hodnocení DTM, jenže pak se jeho M3 DTM rohodla, že dál už nepojede. "Bohůžel nevím přesně, co bylo příčinou," suše odpověděl po závodu pilot.
"Prostě jsem najednou nemohl řadit," pokračoval. Bylo jedno, jestli se snažil zařadit směrem nahoru nebo dolu, ani jedno nešlo. Po chvíli zastavil na okraji dráhy a pokusil se ještě jednou s autem najít společnou řeč: "Snažil jsem se řadit, jenže po chvíli už nešel ani motor." Startovní rovinka přitom nebyla zrovna vhodným parkovacím místem.
"Najednou se odporoučela celá elektronika. Ztratil radiovou komunikaci s boxy. Pokusili jsme se ho dostat zpět," objasňuje dále šéf BMW, Jens Marquardt. Jezdci už ale bylo poměrně jedno, kde jeho závod skončí. Maršálové se rozhodli pro riskantní krok, když jeho vůz zapřáhli za BMW X5 a přetáhli ho na druhou stranu cílové rovinky pouze pod žlutými vlajkami.
"Technický defekt je nejhorším možným důvodem k odstoupení ze závodu. Navíc je velkou smůlou, že se to stalo, když jsem byl druhý. Za celý loňský rok jsme nezažili jediný technický problém a letos už ve druhém závodu, to je prostě škoda," zakončil pilot týmu RBM BMW.
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?