Augusto Farfus byl po svém technickém problému na Brands Hatch zklamaný. Brazilce připravil o možné druhé místo problém s převodovkou vozu M3 DTM.
Na Hockenheimu Augusto Farfus zářil štěstím, na Brands Hatch bylo naopak v jeho tváři patrné velké zklamání. Jezdec BMW jezdil na 2. místě, které by mu zajistilo zvýšení vedení v tabulce hodnocení DTM, jenže pak se jeho M3 DTM rohodla, že dál už nepojede. "Bohůžel nevím přesně, co bylo příčinou," suše odpověděl po závodu pilot.
"Prostě jsem najednou nemohl řadit," pokračoval. Bylo jedno, jestli se snažil zařadit směrem nahoru nebo dolu, ani jedno nešlo. Po chvíli zastavil na okraji dráhy a pokusil se ještě jednou s autem najít společnou řeč: "Snažil jsem se řadit, jenže po chvíli už nešel ani motor." Startovní rovinka přitom nebyla zrovna vhodným parkovacím místem.
"Najednou se odporoučela celá elektronika. Ztratil radiovou komunikaci s boxy. Pokusili jsme se ho dostat zpět," objasňuje dále šéf BMW, Jens Marquardt. Jezdci už ale bylo poměrně jedno, kde jeho závod skončí. Maršálové se rozhodli pro riskantní krok, když jeho vůz zapřáhli za BMW X5 a přetáhli ho na druhou stranu cílové rovinky pouze pod žlutými vlajkami.
"Technický defekt je nejhorším možným důvodem k odstoupení ze závodu. Navíc je velkou smůlou, že se to stalo, když jsem byl druhý. Za celý loňský rok jsme nezažili jediný technický problém a letos už ve druhém závodu, to je prostě škoda," zakončil pilot týmu RBM BMW.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?