Hockenheim: Na závěr nejrychlejší Farfus

Farfus, Augusto
Farfus, Augusto, foto: dtm.de
iM2 12. dubna 2013 23:31
Sdílej:

4. DEN TESTŮ - HOCKENHEIM; Augusto Farfus zajel v pátek, poslední den předsezonních testů, nejrychlejší čas na trati Hockenheimring. Zakončil tak působivé představení značky BMW v předsezonních testech.

Augusto Farfus zajel poslední den oficiálních ITR testů nejrychlejší čas. Brazilský jezdec ve službách týmu RBM dokázal objet 4,574km dlouhou trat za 1:32,976 min., což je zároveň nejlepší čas ze všech testovacích dní. Papírově by tak měl být Augusto jedním z favoritů během úvodního závodu, který se také odjede na Hockenheimu.

BMW patří v dnešním účtování první tři příčky (stejně tak jako v kompletním). Bruno Spengler a Timo Glock doplnili značkového kolegu Farfuse mezi nejrychlejšími třemi. Vozy BMW vyhrály všechny 4 testovací dny v Německu (v úterý a ve středu Wittmann, včera Hand).

Konkurence od Audi a Merecedesu se musela před rychlostí vozů obhájujících titul sklonit. Nejrychlejší Mercedes dnes byl z týmu HWA s Christianem Vietorisem za volantem - Němec ztratil téměř 0,5s. Za ním byl značkový kolega (z týmu RSC Mücke) Pascal Wehrlein. Až na 6. příčce nalezneme nejrychlejší Audi v rukou Mika Rockenfellera (týmu Phoenix). Oba bývalý šampioni ve službách Audi, Timo Scheider a Mattias Ekström, výsledky uzavírají.

Pořadí třetího dne testů na Hockenheimu:

01. Augusto Farfus (BMW) - 1:32.976 min 02. Bruno Spengler (BMW) - 1:33.189 min 03. Timo Glock (BMW) - 1:33.320 min 04. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:33.453 min

05. Pascal Wehrlein (Mercedes) - 1:33.582 min 06. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:33.630 min 07. Andy Priaulx (BMW) - 1:33.715 min 08. Robert Wickens (Mercedes) - 1:33.844 min 09. Filipe Albuquerque (Audi) - 1:33.897min 10. Mattias Ekström (Audi) - 1:34.370 min
11. Timo Scheider (Audi) - 1:34.922 min

Kombinované výsledky všech 4 dnů:

01. Augusto Farfus (BMW) - 1:32.976 min 02. Bruno Spengler (BMW) - 1:33.189

03. Marco Wittmann (BMW) - 1:33.023 04. Miguel Molina (Audi) - 1:33.242 05. Joey Hand (BMW) - 1:33.284 06. Timo Glock (BMW) - 1:33.320 07. Martin Tomczyk (BMW) - 1:33.437 08. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:33.453
09. Pascal Wehrlein (Mercedes) - 1:33.582 10. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:33.630 11. Edoardo Mortara (Audi) - 1:33.678 12. Andy Priaulx (BMW) - 1:33.715
13. Robert Wickens (Mercedes) - 1:33.844 14. Adrien Tambay (Audi) - 1:33.846 15. Gary Paffett (Mercedes) - 1:33.890 16. Dirk Werner (BMW) - 1:33.891 17. Filipe Albuquerque (Audi) - 1:33.897 18. Timo Scheider (Audi) - 1:34.135
19 .Daniel Juncadella (Mercedes) - 1:34.284 20. Mattias Ekström (Audi) - 1:34.370 21. Roberto Merhi (Mercedes) - 1:34.774 22. Jamie Green (Audi) - 1:34.829

Stalo se
Trh s elektromobily
Škoda Elroq

Elektromobily: Škodu doma v Česku poráží v prodejích Tesla

Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení. 

Trh s elektromobily
Výroba Škody Elroq.

Elektromobily: Jak přesvědčit lidi, aby je kupovali víc?

Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.

Novinky ze světa EV
Škoda Superb (2025)

Škoda Superb dostane nový hybrid. Slibuje čistě elektrický dojezd až 120 kilometrů

Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.

Novinky
Mercedes-Benz třídy E

Best Performer 2024: Mercedes-Benz třídy E získal ocenění Euro NCAP za nejbezpečnější testovaný vůz

Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.