4. DEN TESTŮ - HOCKENHEIM; Augusto Farfus zajel v pátek, poslední den předsezonních testů, nejrychlejší čas na trati Hockenheimring. Zakončil tak působivé představení značky BMW v předsezonních testech.
Augusto Farfus zajel poslední den oficiálních ITR testů nejrychlejší čas. Brazilský jezdec ve službách týmu RBM dokázal objet 4,574km dlouhou trat za 1:32,976 min., což je zároveň nejlepší čas ze všech testovacích dní. Papírově by tak měl být Augusto jedním z favoritů během úvodního závodu, který se také odjede na Hockenheimu.
BMW patří v dnešním účtování první tři příčky (stejně tak jako v kompletním). Bruno Spengler a Timo Glock doplnili značkového kolegu Farfuse mezi nejrychlejšími třemi. Vozy BMW vyhrály všechny 4 testovací dny v Německu (v úterý a ve středu Wittmann, včera Hand).
Konkurence od Audi a Merecedesu se musela před rychlostí vozů obhájujících titul sklonit. Nejrychlejší Mercedes dnes byl z týmu HWA s Christianem Vietorisem za volantem - Němec ztratil téměř 0,5s. Za ním byl značkový kolega (z týmu RSC Mücke) Pascal Wehrlein. Až na 6. příčce nalezneme nejrychlejší Audi v rukou Mika Rockenfellera (týmu Phoenix). Oba bývalý šampioni ve službách Audi, Timo Scheider a Mattias Ekström, výsledky uzavírají.
Pořadí třetího dne testů na Hockenheimu:
01. Augusto Farfus (BMW) - 1:32.976 min 02. Bruno Spengler (BMW) - 1:33.189 min 03. Timo Glock (BMW) - 1:33.320 min 04. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:33.453 min 05. Pascal Wehrlein (Mercedes) - 1:33.582 min 06. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:33.630 min 07. Andy Priaulx (BMW) - 1:33.715 min 08. Robert Wickens (Mercedes) - 1:33.844 min 09. Filipe Albuquerque (Audi) - 1:33.897min 10. Mattias Ekström (Audi) - 1:34.370 min 11. Timo Scheider (Audi) - 1:34.922 min
Kombinované výsledky všech 4 dnů:
01. Augusto Farfus (BMW) - 1:32.976 min 02. Bruno Spengler (BMW) - 1:33.189 03. Marco Wittmann (BMW) - 1:33.023 04. Miguel Molina (Audi) - 1:33.242 05. Joey Hand (BMW) - 1:33.284 06. Timo Glock (BMW) - 1:33.320 07. Martin Tomczyk (BMW) - 1:33.437 08. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:33.453 09. Pascal Wehrlein (Mercedes) - 1:33.582 10. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:33.630 11. Edoardo Mortara (Audi) - 1:33.678 12. Andy Priaulx (BMW) - 1:33.715 13. Robert Wickens (Mercedes) - 1:33.844 14. Adrien Tambay (Audi) - 1:33.846 15. Gary Paffett (Mercedes) - 1:33.890 16. Dirk Werner (BMW) - 1:33.891 17. Filipe Albuquerque (Audi) - 1:33.897 18. Timo Scheider (Audi) - 1:34.135 19 .Daniel Juncadella (Mercedes) - 1:34.284 20. Mattias Ekström (Audi) - 1:34.370 21. Roberto Merhi (Mercedes) - 1:34.774 22. Jamie Green (Audi) - 1:34.829
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?