4. DEN TESTŮ - HOCKENHEIM; Augusto Farfus zajel v pátek, poslední den předsezonních testů, nejrychlejší čas na trati Hockenheimring. Zakončil tak působivé představení značky BMW v předsezonních testech.
Augusto Farfus zajel poslední den oficiálních ITR testů nejrychlejší čas. Brazilský jezdec ve službách týmu RBM dokázal objet 4,574km dlouhou trat za 1:32,976 min., což je zároveň nejlepší čas ze všech testovacích dní. Papírově by tak měl být Augusto jedním z favoritů během úvodního závodu, který se také odjede na Hockenheimu.
BMW patří v dnešním účtování první tři příčky (stejně tak jako v kompletním). Bruno Spengler a Timo Glock doplnili značkového kolegu Farfuse mezi nejrychlejšími třemi. Vozy BMW vyhrály všechny 4 testovací dny v Německu (v úterý a ve středu Wittmann, včera Hand).
Konkurence od Audi a Merecedesu se musela před rychlostí vozů obhájujících titul sklonit. Nejrychlejší Mercedes dnes byl z týmu HWA s Christianem Vietorisem za volantem - Němec ztratil téměř 0,5s. Za ním byl značkový kolega (z týmu RSC Mücke) Pascal Wehrlein. Až na 6. příčce nalezneme nejrychlejší Audi v rukou Mika Rockenfellera (týmu Phoenix). Oba bývalý šampioni ve službách Audi, Timo Scheider a Mattias Ekström, výsledky uzavírají.
Pořadí třetího dne testů na Hockenheimu:
01. Augusto Farfus (BMW) - 1:32.976 min 02. Bruno Spengler (BMW) - 1:33.189 min 03. Timo Glock (BMW) - 1:33.320 min 04. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:33.453 min 05. Pascal Wehrlein (Mercedes) - 1:33.582 min 06. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:33.630 min 07. Andy Priaulx (BMW) - 1:33.715 min 08. Robert Wickens (Mercedes) - 1:33.844 min 09. Filipe Albuquerque (Audi) - 1:33.897min 10. Mattias Ekström (Audi) - 1:34.370 min 11. Timo Scheider (Audi) - 1:34.922 min
Kombinované výsledky všech 4 dnů:
01. Augusto Farfus (BMW) - 1:32.976 min 02. Bruno Spengler (BMW) - 1:33.189 03. Marco Wittmann (BMW) - 1:33.023 04. Miguel Molina (Audi) - 1:33.242 05. Joey Hand (BMW) - 1:33.284 06. Timo Glock (BMW) - 1:33.320 07. Martin Tomczyk (BMW) - 1:33.437 08. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:33.453 09. Pascal Wehrlein (Mercedes) - 1:33.582 10. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:33.630 11. Edoardo Mortara (Audi) - 1:33.678 12. Andy Priaulx (BMW) - 1:33.715 13. Robert Wickens (Mercedes) - 1:33.844 14. Adrien Tambay (Audi) - 1:33.846 15. Gary Paffett (Mercedes) - 1:33.890 16. Dirk Werner (BMW) - 1:33.891 17. Filipe Albuquerque (Audi) - 1:33.897 18. Timo Scheider (Audi) - 1:34.135 19 .Daniel Juncadella (Mercedes) - 1:34.284 20. Mattias Ekström (Audi) - 1:34.370 21. Roberto Merhi (Mercedes) - 1:34.774 22. Jamie Green (Audi) - 1:34.829
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?