4. DEN TESTŮ - HOCKENHEIM; Augusto Farfus zajel v pátek, poslední den předsezonních testů, nejrychlejší čas na trati Hockenheimring. Zakončil tak působivé představení značky BMW v předsezonních testech.
Augusto Farfus zajel poslední den oficiálních ITR testů nejrychlejší čas. Brazilský jezdec ve službách týmu RBM dokázal objet 4,574km dlouhou trat za 1:32,976 min., což je zároveň nejlepší čas ze všech testovacích dní. Papírově by tak měl být Augusto jedním z favoritů během úvodního závodu, který se také odjede na Hockenheimu.
BMW patří v dnešním účtování první tři příčky (stejně tak jako v kompletním). Bruno Spengler a Timo Glock doplnili značkového kolegu Farfuse mezi nejrychlejšími třemi. Vozy BMW vyhrály všechny 4 testovací dny v Německu (v úterý a ve středu Wittmann, včera Hand).
Konkurence od Audi a Merecedesu se musela před rychlostí vozů obhájujících titul sklonit. Nejrychlejší Mercedes dnes byl z týmu HWA s Christianem Vietorisem za volantem - Němec ztratil téměř 0,5s. Za ním byl značkový kolega (z týmu RSC Mücke) Pascal Wehrlein. Až na 6. příčce nalezneme nejrychlejší Audi v rukou Mika Rockenfellera (týmu Phoenix). Oba bývalý šampioni ve službách Audi, Timo Scheider a Mattias Ekström, výsledky uzavírají.
Pořadí třetího dne testů na Hockenheimu:
01. Augusto Farfus (BMW) - 1:32.976 min 02. Bruno Spengler (BMW) - 1:33.189 min 03. Timo Glock (BMW) - 1:33.320 min 04. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:33.453 min 05. Pascal Wehrlein (Mercedes) - 1:33.582 min 06. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:33.630 min 07. Andy Priaulx (BMW) - 1:33.715 min 08. Robert Wickens (Mercedes) - 1:33.844 min 09. Filipe Albuquerque (Audi) - 1:33.897min 10. Mattias Ekström (Audi) - 1:34.370 min 11. Timo Scheider (Audi) - 1:34.922 min
Kombinované výsledky všech 4 dnů:
01. Augusto Farfus (BMW) - 1:32.976 min 02. Bruno Spengler (BMW) - 1:33.189 03. Marco Wittmann (BMW) - 1:33.023 04. Miguel Molina (Audi) - 1:33.242 05. Joey Hand (BMW) - 1:33.284 06. Timo Glock (BMW) - 1:33.320 07. Martin Tomczyk (BMW) - 1:33.437 08. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:33.453 09. Pascal Wehrlein (Mercedes) - 1:33.582 10. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:33.630 11. Edoardo Mortara (Audi) - 1:33.678 12. Andy Priaulx (BMW) - 1:33.715 13. Robert Wickens (Mercedes) - 1:33.844 14. Adrien Tambay (Audi) - 1:33.846 15. Gary Paffett (Mercedes) - 1:33.890 16. Dirk Werner (BMW) - 1:33.891 17. Filipe Albuquerque (Audi) - 1:33.897 18. Timo Scheider (Audi) - 1:34.135 19 .Daniel Juncadella (Mercedes) - 1:34.284 20. Mattias Ekström (Audi) - 1:34.370 21. Roberto Merhi (Mercedes) - 1:34.774 22. Jamie Green (Audi) - 1:34.829
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.