4. DEN TESTŮ - BARCELONA; Nejmladší jezdci z kádru značek BMW a Mercedes zajeli v pátek nejrychlejší časy dne. Nerychlejší kolo týdne si udržel Gary Paffett.
Po čtyřech dnech dnes skončily oficiální testy DTM v Barceloně. Jasný obrázek o tom, která značka bude mít z kraje sezony navrch, nemáme, protože dva nejrychlejší časy dne má na svém kontě Mercedes (Robert Wickens v úterý a Gary Paffett ve středu), ve čtvrtek byl nejrychlejší Jamie Green na Audi a na Velký pátek si nejrychlejší čas připsalo BMW zásluhou Marco Wittmanna.
Už během prvního výjezdu zajel 23 letý jezdec kolo z říše snů - 1:06.451 min. Svým časem tak byl o více jak vteřinu rychlejší než zbytek dnes nasazených jezdců BMW, Joey Hand , Andy Priaulx a Dirk Werner, kteří naopak okupovali druhý konec výsledkové listiny.
Druhým časem se dnes blísknula náhrada za Ralfa Schumachera u továrního týmu, teprve 18 letý Pascal Wehrlein. Tato nová akvizice by se mohla Mercedesu vyplatit, protože také včera byl druhý nejrychlejší. Třetí byl Christian Vietoris jezdící také na Mercedesu.
Audi během tohoto týdne bylo spíše takovou tichou vodou, nicméně i dnes její jezdci podali slušné výkony - Timo Scheider byl čtvrtý, Miguel Molina pátý, Mattias Ekström sedmý a Edoardo Mortara osmý.
Výsledky posledního dne testů z Barcelony:
1. Marco Wittmann (BMW) - 1:06.451 min. 2. Pascal Wehrlein (Mercedes) - 1:06.687 min. 3. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:06.706 min. 4. Timo Scheider (Audi) - 1:06.844 min. 5. Miguel Molina (Audi) - 1:07.112 min. 6. Roberto Merhi (Mercedes) --1:07.200 min. 7. Mattias Ekström (Audi) - 1:07.354 min. 8. Edoardo Mortara (Audi) - 1:07.439 min. 9. Joey Hand (BMW) - 1:07.537 min. 10. Andy Priaulx (BMW) - 1:07.839 min. 11. Dirk Werner (BMW) - 1:08.099 min.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.