Barcelona: Na závěr nejrychleji Wittmann

Priaulx, Andy
Priaulx, Andy, foto: dtm.de
iM2 29. března 2013 20:46
Sdílej:

4. DEN TESTŮ - BARCELONA; Nejmladší jezdci z kádru značek BMW a Mercedes zajeli v pátek nejrychlejší časy dne. Nerychlejší kolo týdne si udržel Gary Paffett.

Po čtyřech dnech dnes skončily oficiální testy DTM v Barceloně. Jasný obrázek o tom, která značka bude mít z kraje sezony navrch, nemáme, protože dva nejrychlejší časy dne má na svém kontě Mercedes (Robert Wickens v úterý a Gary Paffett ve středu), ve čtvrtek byl nejrychlejší Jamie Green na Audi a na Velký pátek si nejrychlejší čas připsalo BMW zásluhou Marco Wittmanna.

Už během prvního výjezdu zajel 23 letý jezdec kolo z říše snů - 1:06.451 min. Svým časem tak byl o více jak vteřinu rychlejší než zbytek dnes nasazených jezdců BMW, Joey Hand , Andy Priaulx a Dirk Werner, kteří naopak okupovali druhý konec výsledkové listiny.

Druhým časem se dnes blísknula náhrada za Ralfa Schumachera u továrního týmu, teprve 18 letý Pascal Wehrlein. Tato nová akvizice by se mohla Mercedesu vyplatit, protože také včera byl druhý nejrychlejší. Třetí byl Christian Vietoris jezdící také na Mercedesu.

Audi během tohoto týdne bylo spíše takovou tichou vodou, nicméně i dnes její jezdci podali slušné výkony - Timo Scheider byl čtvrtý, Miguel Molina pátý, Mattias Ekström sedmý a Edoardo Mortara osmý.

Výsledky posledního dne testů z Barcelony:

1. Marco Wittmann (BMW) - 1:06.451 min. 2. Pascal Wehrlein (Mercedes) - 1:06.687 min. 3. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:06.706 min. 4. Timo Scheider (Audi) - 1:06.844 min. 5. Miguel Molina (Audi) - 1:07.112 min. 6. Roberto Merhi (Mercedes) --1:07.200 min. 7. Mattias Ekström (Audi) - 1:07.354 min. 8. Edoardo Mortara (Audi) - 1:07.439 min. 9. Joey Hand (BMW) - 1:07.537 min. 10. Andy Priaulx (BMW) - 1:07.839 min. 11. Dirk Werner (BMW) - 1:08.099 min.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.