4. DEN TESTŮ - BARCELONA; Nejmladší jezdci z kádru značek BMW a Mercedes zajeli v pátek nejrychlejší časy dne. Nerychlejší kolo týdne si udržel Gary Paffett.
Po čtyřech dnech dnes skončily oficiální testy DTM v Barceloně. Jasný obrázek o tom, která značka bude mít z kraje sezony navrch, nemáme, protože dva nejrychlejší časy dne má na svém kontě Mercedes (Robert Wickens v úterý a Gary Paffett ve středu), ve čtvrtek byl nejrychlejší Jamie Green na Audi a na Velký pátek si nejrychlejší čas připsalo BMW zásluhou Marco Wittmanna.
Už během prvního výjezdu zajel 23 letý jezdec kolo z říše snů - 1:06.451 min. Svým časem tak byl o více jak vteřinu rychlejší než zbytek dnes nasazených jezdců BMW, Joey Hand , Andy Priaulx a Dirk Werner, kteří naopak okupovali druhý konec výsledkové listiny.
Druhým časem se dnes blísknula náhrada za Ralfa Schumachera u továrního týmu, teprve 18 letý Pascal Wehrlein. Tato nová akvizice by se mohla Mercedesu vyplatit, protože také včera byl druhý nejrychlejší. Třetí byl Christian Vietoris jezdící také na Mercedesu.
Audi během tohoto týdne bylo spíše takovou tichou vodou, nicméně i dnes její jezdci podali slušné výkony - Timo Scheider byl čtvrtý, Miguel Molina pátý, Mattias Ekström sedmý a Edoardo Mortara osmý.
Výsledky posledního dne testů z Barcelony:
1. Marco Wittmann (BMW) - 1:06.451 min. 2. Pascal Wehrlein (Mercedes) - 1:06.687 min. 3. Christian Vietoris (Mercedes) - 1:06.706 min. 4. Timo Scheider (Audi) - 1:06.844 min. 5. Miguel Molina (Audi) - 1:07.112 min. 6. Roberto Merhi (Mercedes) --1:07.200 min. 7. Mattias Ekström (Audi) - 1:07.354 min. 8. Edoardo Mortara (Audi) - 1:07.439 min. 9. Joey Hand (BMW) - 1:07.537 min. 10. Andy Priaulx (BMW) - 1:07.839 min. 11. Dirk Werner (BMW) - 1:08.099 min.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?