Barcelona: Dnes nejrychleji Paffett

Paffett, Gary
Paffett, Gary, foto: dtm.de
iM2 27. března 2013 20:31
Sdílej:

2. DEN TESTŮ - BARCELONA; Nejrychlejším jezdcem druhého dne oficiálních testů DTM na sezonu 2013 by Gary Paffett na Mercedesu.

Mercedes se zdá být měsíc před prvním závodem sezony na Hockenheimu v excelentní formě. Ve středu, tedy během druhého dne testů, zajel nejrychlejší čas za chladna, ale sucha, Gary Paffett. Jezdec týmu HWA kolo na Circuit de Catalunya objel za 1:06.149 minut. Nejlepší čas včerejšího dne, který byl stanoven jeho značkovým kolegou, Robertem Wickensem, tak překonal o více jak půl vteřiny.

Gary Paffett si je jistý, že přepracované AMG C-Coupé přes zimu udělalo velký pokrok. "Věřím, že jsme silnější než vloni," řekl Brit pro DTM.TV a zúžení kádru Mercedesu bere jako krok k větší kompaktnosti týmu. "Máme šest konkurenceschopných aut."

Druhý dnes byl Augusto Farfus. Brazilec byl o pouhých 0,028 sekundy pomalejší než Brit a dopoledne to byl právě on, kdo průběžnému pořadí vedl. Hodně se také zlepšil Timo Glock, který v BMW M3 týmu MTEK ztratil pouze 0,066s.

Moc se dnes nedařilo Audi, když prvním jezdcem se čtyřmi kruhy na kapotě byl Timo Scheider, který byl až sedmý. Jamie Green, který dnes netestoval, žádá o trpělivost: "Momentálně mám ještě pocit, že potřebuji v autě více času." Určitě však nechce odepisovat svého nového zaměstnavatele: "Snažím se během těchto čtyř testovacích dní odvést co nejlepší práci, o to se ale také snaží i ostatní. Díky tomu nevíme, jak na tom jsme."

Úřadující šampion DTM, Bruno Spengler, dnes své kolegy jen pozoroval, když on si svoji práci odvedl včera. Kanaďan se však také do žádných prognoz nepouští. "Stále budu tím, který bude na začátku roku stát oběma nohama pevně na zemi. Věřím tomu, že na nás čeká několik velmi silných konkurentů. Audi a Mercedes budou letos velmi, velmi silní. Momentálně jsme spíše opatrní."

Výsledky středečního dne testů v Barceloně:

1. Gary Paffett (Mercedes) - 1:06,149 min 2. Augusto Farfus (BMW) - 1:06,177 min 3. Timo Glock (BMW) - 1:06,215 min 4. Robert Wickens (Mercedes) - 1:06,652 min 5. Daniel Juncadella (Mercedes) - 1:06,809 min 6. Martin Tomczyk (BMW) - 1:07,207 min 7. Timo Scheider (Audi) - 1:07,486 min 8. Miguel Molina (Audi) - 1:07,549 min 9. Mattias Ekström (Audi) - 1:07,596 min 10. Maxime Martin (BMW) - 1:07,929 min 11. Edoardo Mortara (Audi) - 1:08,035 min

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.