1. DEN TESTŮ - BARCELONA; Během prvního dne testů v Barceloně zajel nejrychlejší čas Robert Wickens s Mercedesem C-Klasse AMG Coupé. Po dopolední sekci byl nejrychlejší Mike Rockenfeller s Audi RS5 DTM, favorité se drželi zkrátka.
Když v Barceloně probíhaly testy F1, tak měli jezdci a týmy smůlu na počasí, během prvního dne testů DTM počasí naopak vyšlo skvěle. Vlhká byla trať po nočním dešti pouze v 9:00 ráno, kdy Felipe Albuquerque vyrazil se svou RS5 DTM k prvnímu kolu barcelonských testů. Na konci dne překvapil nejrychlejším časem mladík Mercedesu, Robert Wickens. Jeho kolo mělo hodnotu 1:06,735 min.
Se ztrátou pouhých 0,052s obsadil druho příčku Martin Tomczyk, hvězda týmu BMW byla zároveň jezdcem, s největším počtem kol. Po ukončení testů svítilo vedle jeho jména číslo 170! Domácí hvězda a nováček v DTM, Daniel Juncadella, obsadila třetí příčku (+0,122s). TOP5 (odpoledne) doplnili Bruno Spengler (+0,365s) a Gary Paffett (+0,639s). Odpoledne ale na trati nekroužily vozy Audi.
Dopoledne vozy z Ingolstadtu udávaly tempo. Čas 1:07,070s vynesl v dopolední části Mike Rockenfellera do čela výsledkové listiny. Celkově stačil jeho výkon na 4. příčku v celodenním účtování. Dopoledne Němce následovali značkoví kolegové - Jamie Green a Adrien Tambay. Mike dopoledne odjel 92 okruhů, což bylo nejvíc ze všech.
Nováček BMW, Timo Glock, při druhém testu vozu DTM odjel 106 kol a celkově obsadil 10. pozici. Dnes týmy také mohly zkoušet DRS a nové pneumatiky od společnosti Hankook.
Výsledky úterního testu: 1. Robert Wickens (Mercedes) - 1:06,735 min 2. Martin Tomczyk (BMW) - 1:06,787 min 3. Daniel Juncadella (Mercedes) - 1:06,857 min 4. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:07,070 min 5. Bruno Spengler (BMW) - 1:07,100 min 6. Gary Paffett (Mercedes) - 1:07,374 min 7. Jamie Green (Audi) - 1:07,428 min 8. Adrien Tambay (Audi) - 1:07,536 min 9. Augusto Farfus (BMW) - 1.07,615 min 10. Timo Glock (BMW) - 1:07,909 min 11. Filipe Albuquerque (Audi) - 1:08,000 min
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?