Barcelona: První den testů, překvapil Wickens

Wickens, Robert
Wickens, Robert, foto: dtm.de
iM2 26. března 2013 21:10
Sdílej:

1. DEN TESTŮ - BARCELONA; Během prvního dne testů v Barceloně zajel nejrychlejší čas Robert Wickens s Mercedesem C-Klasse AMG Coupé. Po dopolední sekci byl nejrychlejší Mike Rockenfeller s Audi RS5 DTM, favorité se drželi zkrátka.

Když v Barceloně probíhaly testy F1, tak měli jezdci a týmy smůlu na počasí, během prvního dne testů DTM počasí naopak vyšlo skvěle. Vlhká byla trať po nočním dešti pouze v 9:00 ráno, kdy Felipe Albuquerque vyrazil se svou RS5 DTM k prvnímu kolu barcelonských testů. Na konci dne překvapil nejrychlejším časem mladík Mercedesu, Robert Wickens. Jeho kolo mělo hodnotu 1:06,735 min.

Se ztrátou pouhých 0,052s obsadil druho příčku Martin Tomczyk, hvězda týmu BMW byla zároveň jezdcem, s největším počtem kol. Po ukončení testů svítilo vedle jeho jména číslo 170! Domácí hvězda a nováček v DTM, Daniel Juncadella, obsadila třetí příčku (+0,122s). TOP5 (odpoledne) doplnili  Bruno Spengler (+0,365s) a Gary Paffett (+0,639s). Odpoledne ale na trati nekroužily vozy Audi.

Dopoledne vozy z Ingolstadtu udávaly tempo. Čas 1:07,070s vynesl v dopolední části Mike Rockenfellera do čela výsledkové listiny. Celkově stačil jeho výkon na 4. příčku v celodenním účtování. Dopoledne Němce následovali značkoví kolegové - Jamie Green a Adrien Tambay. Mike dopoledne odjel 92 okruhů, což bylo nejvíc ze všech.

Nováček BMW, Timo Glock, při druhém testu vozu DTM odjel 106 kol a celkově obsadil 10. pozici. Dnes týmy také mohly zkoušet DRS a nové pneumatiky od společnosti Hankook.

Výsledky úterního testu: 1. Robert Wickens (Mercedes) - 1:06,735 min 2. Martin Tomczyk (BMW) - 1:06,787 min 3. Daniel Juncadella (Mercedes) - 1:06,857 min 4. Mike Rockenfeller (Audi) - 1:07,070 min 5. Bruno Spengler (BMW) - 1:07,100 min 6. Gary Paffett (Mercedes) - 1:07,374 min 7. Jamie Green (Audi) - 1:07,428 min 8. Adrien Tambay (Audi) - 1:07,536 min 9. Augusto Farfus (BMW) - 1.07,615 min 10. Timo Glock (BMW) - 1:07,909 min 11. Filipe Albuquerque (Audi) - 1:08,000 min

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.