Z plánovaných startů v DTM sešlo a teď chce Robert Kubica startovat v Mistrovství Evropy s Citroënem. Smlouva sice ještě není podepsaná, ale obě strany pracují na tom, aby se stihly připravit na start na Kanárských ostrovech.
"Vypadá to dobře!" řekl dnes večer Yves Matton, šéf Citroënu pro Autosport. Belgičan však zatím oficiálně nemůže podpis smlouvy potvrdit, ale "očekávám, že zkraje příštího týdne budeme schopni něco oficiálně potvrdit. Naším plánem je zahájit sezonu na Kanárských ostrovech."
Kubica bude jezdit v ME s Citroënem DS3 RRC, pochopitelně speciálně upraveným s hydraulickým řazením, které Kubicovi umožní starty v rally. Tuto změnu musela posvětit samotná FIA, povolení dostaly obě značky, které stály o starty Kubici - M-Sport a Citroën. Program není zatím známý, ale pokud by se Robert chtěl ucházet o titul, tak by musel odstartovat minimálně v 8 ze zbývajících 11 soutěží.
Matton ale neopoměl zdůraznit, že smlouva s Kubicou zahrnuje pouze dohodu o rally, nikoliv, jak se spekulovalo, starty ve WTCC, kam by Citroën měl mířit. Francouzi plánují starty na okruzích od roku 2014 a to dokonce se Sébastienem Loebem.
Kalendář ME naleznete zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?