Zranění Roberta Kubici jsou ještě stále moc velkým handicapem na to, aby mohl už letos jezdit v DTM. Druhou šanci však Toto Wolff nevylučuje.
Celý motoristický svět by to Robertu Kubicovi přál: Po testech s vozem DTM ve Valencii ve Španělsku všichni doufali, že už bude natolik fit, aby letos mohl jezdit s vozem DTM.
"Robert je neobyčejný člověk a skvělý jezdec. Měli jsme ho v jednom z našech vozů a jeho výkony byly skvělé. Jeho zranění jsou však vážná a třeba i kvůli kovovým destičkám je ještě na DTM moc brzy," říká Toto Wolff.
Sezona čítající deset závodů s velmi vyrovnaným polem by byla zatím ještě nad Polákovi síly. "Robert řekl, že zde [v DTM] jezdí ti nejlepší jezdci a on má handicap, sice nasedání do vozu. Úroveň v DTM je dost vysoká a proto se rozhodl, že zde startovat nebude. Prvně musí zahnat ty démony," zavtipkoval nový šéf Mercedesu pro motorsport Wolff.
Rozhodnutí ohledně DTM padlo společně mezi Mercedesem a Kubicou. Letos by se měl Robert objevovat v rally voze. "Myslím, že rally mu pomůže, dostat se zpět na nejvyšší vrchol motoristického sportu. Když je za volantem, tak alespoň nemusí pořád myslet na to, co se stalo." Wolff však připustil, že za rok by mohlo být téma Kubica a DTM opět znovu otevřeno.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?