Zranění Roberta Kubici jsou ještě stále moc velkým handicapem na to, aby mohl už letos jezdit v DTM. Druhou šanci však Toto Wolff nevylučuje.
Celý motoristický svět by to Robertu Kubicovi přál: Po testech s vozem DTM ve Valencii ve Španělsku všichni doufali, že už bude natolik fit, aby letos mohl jezdit s vozem DTM.
"Robert je neobyčejný člověk a skvělý jezdec. Měli jsme ho v jednom z našech vozů a jeho výkony byly skvělé. Jeho zranění jsou však vážná a třeba i kvůli kovovým destičkám je ještě na DTM moc brzy," říká Toto Wolff.
Sezona čítající deset závodů s velmi vyrovnaným polem by byla zatím ještě nad Polákovi síly. "Robert řekl, že zde [v DTM] jezdí ti nejlepší jezdci a on má handicap, sice nasedání do vozu. Úroveň v DTM je dost vysoká a proto se rozhodl, že zde startovat nebude. Prvně musí zahnat ty démony," zavtipkoval nový šéf Mercedesu pro motorsport Wolff.
Rozhodnutí ohledně DTM padlo společně mezi Mercedesem a Kubicou. Letos by se měl Robert objevovat v rally voze. "Myslím, že rally mu pomůže, dostat se zpět na nejvyšší vrchol motoristického sportu. Když je za volantem, tak alespoň nemusí pořád myslet na to, co se stalo." Wolff však připustil, že za rok by mohlo být téma Kubica a DTM opět znovu otevřeno.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.