Zranění Roberta Kubici jsou ještě stále moc velkým handicapem na to, aby mohl už letos jezdit v DTM. Druhou šanci však Toto Wolff nevylučuje.
Celý motoristický svět by to Robertu Kubicovi přál: Po testech s vozem DTM ve Valencii ve Španělsku všichni doufali, že už bude natolik fit, aby letos mohl jezdit s vozem DTM.
"Robert je neobyčejný člověk a skvělý jezdec. Měli jsme ho v jednom z našech vozů a jeho výkony byly skvělé. Jeho zranění jsou však vážná a třeba i kvůli kovovým destičkám je ještě na DTM moc brzy," říká Toto Wolff.
Sezona čítající deset závodů s velmi vyrovnaným polem by byla zatím ještě nad Polákovi síly. "Robert řekl, že zde [v DTM] jezdí ti nejlepší jezdci a on má handicap, sice nasedání do vozu. Úroveň v DTM je dost vysoká a proto se rozhodl, že zde startovat nebude. Prvně musí zahnat ty démony," zavtipkoval nový šéf Mercedesu pro motorsport Wolff.
Rozhodnutí ohledně DTM padlo společně mezi Mercedesem a Kubicou. Letos by se měl Robert objevovat v rally voze. "Myslím, že rally mu pomůže, dostat se zpět na nejvyšší vrchol motoristického sportu. Když je za volantem, tak alespoň nemusí pořád myslet na to, co se stalo." Wolff však připustil, že za rok by mohlo být téma Kubica a DTM opět znovu otevřeno.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?