Juncadella: Nejsem náhrada za Kubicu

Schumacher, Ralf
Schumacher, Ralf, foto: dtm.de
iM2 1. března 2013 04:27
Sdílej:

Daniel Juncadella nevnímá DTM pouze jako odrazový můstek do F1. Jeho smlouva s Mercedesem byla podepsána již v prosinci, tudíž padá možnost, že by nahradil Kubicu poté, co se rozhodl v DTM letos nestartovat.

Edoardo Mortara, Roberto Merhi a Daniel Juncadella - všichni tři mají něco společného. Při vstupu do DTM byli/jsou úřadujícími mistry Euroserie F3. Minulou středu byl oznámen Daniel Juncadella jako šestý a poslední jezdec Mercedesu pro letošek. On sám však již dlouho věděl, že bude letos v DTM s Mercedesem. "Smlouvu s Mercedesem jsme podepsali již v prosinci," odhalil mladík v rozhovoru pro španělské noviny "AS".

Stejně jako jeho dva předchůdci, i on se rozhodl dát před GP2 přednost DTM. Podle něj je tohle nejlepší cesta do F1, záleží však na výbavení týmu: "Každý Vám slíbí, že pro Vás udělá všechno možné, ale realita je dost často jiná. V GP2 bychom museli zaplatit nehoráznou sumu peněz," upozorňuje Daniel. V DTM na něj čekala smlouva s Mercedesem a podle jeho slov dobré podmínky.

"Až doposud jsem musel vždy za svoje starty platit nebo najít sponzory. Teď se to mění, dostávám plat." Dále už se ale o finanční otázce 21letý pilot bavit nechtěl, pro něj je hlavní sport: "Musím se soustředit na to, abych zde byl dobrý a zlepšoval se." Španěl vnímá DTM jako skvělou příležitost pro další postup do F1. Roli v týmu Mercedesu v F1 by si dovedl představit.

Vůz C-Klasse Coupé DTM si poprvé vyzkoušel ve Valencii

Letos je ale jeho pozornost upřena na DTM: "Je to velmi profesionální mistrovství. Chci, aby mě měli lidé z F1 na očích. Je možné, že zbytek své kariéry už budu jezdit jenom v DTM a do F1 se nedostanu, ale pořád to není GP2..." Jako dobrý příklad, jak se dá z DTM dostat do F1 může posloužit další bývalý mistr Euroserie F3, Paul di Resta.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.