Robert Kubica se nakonec rozhodl, že v DTM jezdit nebude. Znamená to tedy, že si Polák vybral rally? Timo Glock jeho rozhodnutí komentoval slovy: "Je škoda, že ho v DTM neuvidíme."
DTM si bude muset v sezoně 2013 vystačit se dvěma bývalými piloty Formule 1 - v BMW M3 DTM uvidíme Tima Glocka a Mercedes se nakonec opět domluvil s Ralfem Schumacherem. Fanoušci DTM ale doufali ještě v jedno prominentní jméno ze světa Grand Prix - Roberta Kubicu.
Bývalý pilot F1, který se těžce zranil při nehodě v rally v roce 2011, ale nakonec stuttgartskou automobilku odmítl. Díky tomu dostal šanci se v DTM prosadit mladíček Daniel Jucadella. "Škoda, že Roberta v DTM neuvidíme. To by bylo velkorysé," nechal se slyšet po oznámení jezdeckého kádru Mercedesu Timo Glock.
Robert si před 4 týdny vyzkoušel ve Valencii vůz Mercedes C-Klasse DTM. "Během testů vypadal opravdu dobře," připouští bývalý rival z F1 Glock. Ten se připravuje na svůj první start s vozem DTM na Hockenheimu.
Společně se Glock a Kubica v F1 potkali v týmu BMW Sauber v roce 2007
Kubica tedy očividně vidí svoji budoucnost v motorsportu v rally. Vítěz jedné Velké ceny vloni absolvoval poměrně úspěšně několik soutěží. Neustále se spekuluje, že bychom ho měli vidět startovat v Mistrovství Evropy a to buďto s Fordem nebo Citroënem. Sen o návratu do F1 zatím odmítá jezdec opustit.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?