Robert Kubica včera absolvoval svoje první testy s Mercedesem C-Klasse Coupé DTM. Polák zvládl odkroužit 114 okruhů a jízda s vozem DTM ho velmi bavila. Během jízdy nezaznamenal žádné potíže.
Robert Kubica stále doufá v návrat do Formule 1. Jezdec, který působil ve stáji Lotus, v F1 nejezdí od své nehody v rally, která se stala zkraje roku 2011. Polák utrpěl v Itálii těžká zranění, ze kterých se stále zotavuje. Zatím není jasné, jestli vítěz Grand Prix Kanady z roku 2008 pojede letos v DTM nebo v rally.
"Testování mě moc bavilo," říká 28letý jezdec, který obkroužil 114 okruhů, což se rovná vzdálenosti celých 456,57 km. "Hodně jsem se toho o této sérii a o Mercedesu dozvěděl. Se svým výkonem v prvním testu vozu DTM jsem velmi spokojen. Během jízd jsem neměl žádné potíže."
"První instalační kola jsem jel na morké dráze. Poté se docela silně rozpršelo, a tak jsme museli chvíli s testovacím programem počkat, až trať trošku oschla. Celkově to byla dobrá zkušenost, auto jsem poznal za všech podmínek."
"Na auto jsem si celý den zvykal, ale celkově jsem se cítil velmi dobře. Pochopitelně jsem si musel po mé dlouhé pauze na takový výkon, který vůz DTM má, znovu zvyknout.
Na fotogalerii a videa z testů se podívejte zde.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?