Robert Kubica včera absolvoval svoje první testy s Mercedesem C-Klasse Coupé DTM. Polák zvládl odkroužit 114 okruhů a jízda s vozem DTM ho velmi bavila. Během jízdy nezaznamenal žádné potíže.
Robert Kubica stále doufá v návrat do Formule 1. Jezdec, který působil ve stáji Lotus, v F1 nejezdí od své nehody v rally, která se stala zkraje roku 2011. Polák utrpěl v Itálii těžká zranění, ze kterých se stále zotavuje. Zatím není jasné, jestli vítěz Grand Prix Kanady z roku 2008 pojede letos v DTM nebo v rally.
"Testování mě moc bavilo," říká 28letý jezdec, který obkroužil 114 okruhů, což se rovná vzdálenosti celých 456,57 km. "Hodně jsem se toho o této sérii a o Mercedesu dozvěděl. Se svým výkonem v prvním testu vozu DTM jsem velmi spokojen. Během jízd jsem neměl žádné potíže."
"První instalační kola jsem jel na morké dráze. Poté se docela silně rozpršelo, a tak jsme museli chvíli s testovacím programem počkat, až trať trošku oschla. Celkově to byla dobrá zkušenost, auto jsem poznal za všech podmínek."
"Na auto jsem si celý den zvykal, ale celkově jsem se cítil velmi dobře. Pochopitelně jsem si musel po mé dlouhé pauze na takový výkon, který vůz DTM má, znovu zvyknout.
Na fotogalerii a videa z testů se podívejte zde.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.