Robert Kubica včera absolvoval svoje první testy s Mercedesem C-Klasse Coupé DTM. Polák zvládl odkroužit 114 okruhů a jízda s vozem DTM ho velmi bavila. Během jízdy nezaznamenal žádné potíže.
Robert Kubica stále doufá v návrat do Formule 1. Jezdec, který působil ve stáji Lotus, v F1 nejezdí od své nehody v rally, která se stala zkraje roku 2011. Polák utrpěl v Itálii těžká zranění, ze kterých se stále zotavuje. Zatím není jasné, jestli vítěz Grand Prix Kanady z roku 2008 pojede letos v DTM nebo v rally.
"Testování mě moc bavilo," říká 28letý jezdec, který obkroužil 114 okruhů, což se rovná vzdálenosti celých 456,57 km. "Hodně jsem se toho o této sérii a o Mercedesu dozvěděl. Se svým výkonem v prvním testu vozu DTM jsem velmi spokojen. Během jízd jsem neměl žádné potíže."
"První instalační kola jsem jel na morké dráze. Poté se docela silně rozpršelo, a tak jsme museli chvíli s testovacím programem počkat, až trať trošku oschla. Celkově to byla dobrá zkušenost, auto jsem poznal za všech podmínek."
"Na auto jsem si celý den zvykal, ale celkově jsem se cítil velmi dobře. Pochopitelně jsem si musel po mé dlouhé pauze na takový výkon, který vůz DTM má, znovu zvyknout.
Na fotogalerii a videa z testů se podívejte zde.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?