Robert Kubica včera absolvoval svoje první testy s Mercedesem C-Klasse Coupé DTM. Polák zvládl odkroužit 114 okruhů a jízda s vozem DTM ho velmi bavila. Během jízdy nezaznamenal žádné potíže.
Robert Kubica stále doufá v návrat do Formule 1. Jezdec, který působil ve stáji Lotus, v F1 nejezdí od své nehody v rally, která se stala zkraje roku 2011. Polák utrpěl v Itálii těžká zranění, ze kterých se stále zotavuje. Zatím není jasné, jestli vítěz Grand Prix Kanady z roku 2008 pojede letos v DTM nebo v rally.
"Testování mě moc bavilo," říká 28letý jezdec, který obkroužil 114 okruhů, což se rovná vzdálenosti celých 456,57 km. "Hodně jsem se toho o této sérii a o Mercedesu dozvěděl. Se svým výkonem v prvním testu vozu DTM jsem velmi spokojen. Během jízd jsem neměl žádné potíže."
"První instalační kola jsem jel na morké dráze. Poté se docela silně rozpršelo, a tak jsme museli chvíli s testovacím programem počkat, až trať trošku oschla. Celkově to byla dobrá zkušenost, auto jsem poznal za všech podmínek."
"Na auto jsem si celý den zvykal, ale celkově jsem se cítil velmi dobře. Pochopitelně jsem si musel po mé dlouhé pauze na takový výkon, který vůz DTM má, znovu zvyknout.
Na fotogalerii a videa z testů se podívejte zde.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?