Právě dnes testuje Robert Kubica Mercedes C-Klasse AMG na okruhu ve španělské Valencii. Podle jeho slov bude dnešní den významným mezníkem v jeho návratu na vrchol motorsportu. Polák ale odmítá, že by v DTM závodil.
"Jsem velmi šťastný, že mi Mercedes nabídl vůz DTM otestovat. Moc se těším na možnost si opět moci otestovat závodní vůz na okruhu. Bude to kompletní testovací den, je velmi důležité, že C-Klasse Coupé dokáže generovat takový přítlak.," prohlásil včera večer jezdec.
"Stále je však brzy na to, abychom soudili něco o mé budoucnosti na základě jednoho testu. Těším se na ten den, vše se ukáže zítra," říká Robert Kubica.
"Bude to poprvé, co bude od té nehody sedět v okruhovém vozem, který generuje takový přítlak. Ještě stále není 100% fit. Od zítřejších výsledků se můžeme dále odrazit. Výsledky zanalyzujeme a vyhodnotíme, jak bychom ho mohli integrovat do týmu," říká Toto Wolff, šéf Mercedesu pro motorsport.
Více o pocitech Roberta Kubici a jeho názoru na návrat do F1 čtěte zde.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.