Právě dnes testuje Robert Kubica Mercedes C-Klasse AMG na okruhu ve španělské Valencii. Podle jeho slov bude dnešní den významným mezníkem v jeho návratu na vrchol motorsportu. Polák ale odmítá, že by v DTM závodil.
"Jsem velmi šťastný, že mi Mercedes nabídl vůz DTM otestovat. Moc se těším na možnost si opět moci otestovat závodní vůz na okruhu. Bude to kompletní testovací den, je velmi důležité, že C-Klasse Coupé dokáže generovat takový přítlak.," prohlásil včera večer jezdec.
"Stále je však brzy na to, abychom soudili něco o mé budoucnosti na základě jednoho testu. Těším se na ten den, vše se ukáže zítra," říká Robert Kubica.
"Bude to poprvé, co bude od té nehody sedět v okruhovém vozem, který generuje takový přítlak. Ještě stále není 100% fit. Od zítřejších výsledků se můžeme dále odrazit. Výsledky zanalyzujeme a vyhodnotíme, jak bychom ho mohli integrovat do týmu," říká Toto Wolff, šéf Mercedesu pro motorsport.
Více o pocitech Roberta Kubici a jeho názoru na návrat do F1 čtěte zde.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?