Právě dnes testuje Robert Kubica Mercedes C-Klasse AMG na okruhu ve španělské Valencii. Podle jeho slov bude dnešní den významným mezníkem v jeho návratu na vrchol motorsportu. Polák ale odmítá, že by v DTM závodil.
"Jsem velmi šťastný, že mi Mercedes nabídl vůz DTM otestovat. Moc se těším na možnost si opět moci otestovat závodní vůz na okruhu. Bude to kompletní testovací den, je velmi důležité, že C-Klasse Coupé dokáže generovat takový přítlak.," prohlásil včera večer jezdec.
"Stále je však brzy na to, abychom soudili něco o mé budoucnosti na základě jednoho testu. Těším se na ten den, vše se ukáže zítra," říká Robert Kubica.
"Bude to poprvé, co bude od té nehody sedět v okruhovém vozem, který generuje takový přítlak. Ještě stále není 100% fit. Od zítřejších výsledků se můžeme dále odrazit. Výsledky zanalyzujeme a vyhodnotíme, jak bychom ho mohli integrovat do týmu," říká Toto Wolff, šéf Mercedesu pro motorsport.
Více o pocitech Roberta Kubici a jeho názoru na návrat do F1 čtěte zde.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?