Mattias Ekström a jeho možný odchod od Audi a přestup k BMW: Švéd má i po nepovedené sezoně 2012 důvod k úsměvům.
Už více než dva týdny se spekuluje o přestupu Mattiase Ekströma k BMW. Přitom odchod Švéda od Audi by si ještě v dobách, kdy v DTM působily jen dvě značky - Mercedes a Audi nedokázal téměř nikdo představit. Jenže s příchodem BMW se situace mění, trh roste. Pro sezonu 2012 získali mnichovští Bruna Spenglera a Martina Tomczyka, teď se spekuluje o Mattiasi Ekströmovi.
Spekulace o přestupu "velkých jmen" zahájil Timo Scheider a jeho uvažovaný přestup k Mercedesu. Němec jej však kategoricky odmítl. Momentálně se pozornost upírá na Mattiase Ekströma a Jamieho Greena. Švéd, který stejně jako Scheider získal pro Audi dva tituly mistra DTM, momentálně jedná s BMW. To odmítli zástupci BMW jak potvrdit, tak vyvrátit. Ekström by chtěl s BMW opět sbírat úspěchy.
Tři třetí místa v uplynulé sezoně, to není zrovna výsledek, který by si Mattias představoval. "Už jsou ale věci, které mi dávají důvod se umívat," komentoval svou situaci jezdec. "Zatím ještě o důvodu mluvit nemohu, ale mám dobrý důvod být optimistou." Současný jezdec Audi se ale bude muset vykoupit ze stále platného kontratku s Audi (smlouva vyprší na konci sezony 2013).
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?