Mattias Ekström a jeho možný odchod od Audi a přestup k BMW: Švéd má i po nepovedené sezoně 2012 důvod k úsměvům.
Už více než dva týdny se spekuluje o přestupu Mattiase Ekströma k BMW. Přitom odchod Švéda od Audi by si ještě v dobách, kdy v DTM působily jen dvě značky - Mercedes a Audi nedokázal téměř nikdo představit. Jenže s příchodem BMW se situace mění, trh roste. Pro sezonu 2012 získali mnichovští Bruna Spenglera a Martina Tomczyka, teď se spekuluje o Mattiasi Ekströmovi.
Spekulace o přestupu "velkých jmen" zahájil Timo Scheider a jeho uvažovaný přestup k Mercedesu. Němec jej však kategoricky odmítl. Momentálně se pozornost upírá na Mattiase Ekströma a Jamieho Greena. Švéd, který stejně jako Scheider získal pro Audi dva tituly mistra DTM, momentálně jedná s BMW. To odmítli zástupci BMW jak potvrdit, tak vyvrátit. Ekström by chtěl s BMW opět sbírat úspěchy.
Tři třetí místa v uplynulé sezoně, to není zrovna výsledek, který by si Mattias představoval. "Už jsou ale věci, které mi dávají důvod se umívat," komentoval svou situaci jezdec. "Zatím ještě o důvodu mluvit nemohu, ale mám dobrý důvod být optimistou." Současný jezdec Audi se ale bude muset vykoupit ze stále platného kontratku s Audi (smlouva vyprší na konci sezony 2013).
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?