Mattias Ekström a jeho možný odchod od Audi a přestup k BMW: Švéd má i po nepovedené sezoně 2012 důvod k úsměvům.
Už více než dva týdny se spekuluje o přestupu Mattiase Ekströma k BMW. Přitom odchod Švéda od Audi by si ještě v dobách, kdy v DTM působily jen dvě značky - Mercedes a Audi nedokázal téměř nikdo představit. Jenže s příchodem BMW se situace mění, trh roste. Pro sezonu 2012 získali mnichovští Bruna Spenglera a Martina Tomczyka, teď se spekuluje o Mattiasi Ekströmovi.
Spekulace o přestupu "velkých jmen" zahájil Timo Scheider a jeho uvažovaný přestup k Mercedesu. Němec jej však kategoricky odmítl. Momentálně se pozornost upírá na Mattiase Ekströma a Jamieho Greena. Švéd, který stejně jako Scheider získal pro Audi dva tituly mistra DTM, momentálně jedná s BMW. To odmítli zástupci BMW jak potvrdit, tak vyvrátit. Ekström by chtěl s BMW opět sbírat úspěchy.
Tři třetí místa v uplynulé sezoně, to není zrovna výsledek, který by si Mattias představoval. "Už jsou ale věci, které mi dávají důvod se umívat," komentoval svou situaci jezdec. "Zatím ještě o důvodu mluvit nemohu, ale mám dobrý důvod být optimistou." Současný jezdec Audi se ale bude muset vykoupit ze stále platného kontratku s Audi (smlouva vyprší na konci sezony 2013).
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.