Dvojnásobný paralympijský vítěz a bývalý jezdec Formule 1 Alessandro Zanardi otestuje na Nürburgringu BMW M3 DTM. Už v minulosti jezdec, který přišel při nehodě na Lausitzringu o obě nohy, s BMW spolupracoval v MS cestovních vozů. Test proběhne 8. listopadu.
"Velice nás těší, že jsme schopni Alessandru Zanardimu umožnit tento test. Už dlouhá léta je členem rodiny BMW. I to je důvod, proč jsme mu bezpodmínečně chtěli tuto šanci nabídnout. Je samozřejmě zapotřebí na autě provést určité modifikace. M3 DTM je komplexnějším vozem, než bylo BMW 320si WTCC, se kterým Alex získal 4 vítězství," popisuje s nadšením šéf BMW, Jens Marquardt.
"Naši inženýři tuto výzvu rádi přijali. V Londýně [na OH 2012] Alex přepsal sportovní historii, na Hockenheimu byl přitom, když jsme senzačně získali titul. Je to velkolepá osobnost," pokračuje Jens. Je samozřejmé, že na tento test se už velice těší i jezdec samotný: "Už teď bych chtěl Jensi Marquardtovi a mým kamarádům od BMW velmi poděkovat za tuto šanci. Pokaždé, když se vracím k BMW Motorsportu, tak mám pocit, jako bych se vrátil domů."
"Na Hockenheimu, když jsem poprvé uviděl BMW M3 DTM na vlastní oči, tak se ze mě po všech těch měsících, kdy jsem byl spíše cyklista, stal okamžitě opět závodní jezdec. Pro každého pilota je ctí závodit s takto velkolepým autem. Každé kolo si užiji," zakončil jezdec. Test bude přístupný i pro veřejnost. Od 13:00 bude otevřena tribuna BMW M Power.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?