Andy Priaulx zatím nedokázal v DTM prokázat svoje nesporné jezdecké kvality. Jeho první sezony v německém mistrovství cestovních vozů neprobíhá podle plánu. Brit zatím získal body pouze ve dvou případech a momentálně je na 12. místě v tabulce jezdců.
To nejsou výsledky, na které by mohl být bývalý trojnásobný mistr světa cestovních vozů hrdý. V rozhovoru pro "motorsport-magazin.de" mluví o smůle, která ho provází a také vyjádřil své očekávání, že se to v budoucnu zlepší.
39letý pilot dokázal na Zandvoortu jako jeden ze 3 jezdců BMW postoupit do Q2. Jenže pak po startu do nej narazil Robert Wickens, což poznamenalo ovladatelnost M3 DTM v závodu: "Možná jsem mohl zajet výsledek v TOP10. Poškození aerodynamiky bylo během závodu horší a horší. Na konci už se auto nedalo skoro vůbec ovládat a já jsem ztrácel 2 až 3 vteřiny na kolo. Ostatní jezdci dosahovali na rovince až o 15 km/h vyšší maximální rychlost."
Se svým osobním výkonem je ale Priaulx spokojen: " Jsem na sebe docela hrdý, protože i když jsem nedosáhl na žádný dobrý výsledek, tak jsem jel opravdu naplno a dával jsem do toho vše." Rychlost tedy Andymu nechybí, jen by to chtělo zažít závod, ve kterém vše vyjde: "To vím jak já, tak i BMW. Rychlost jsme prokázali, už to chce jen bezproblémový závod."
Při pohledu zpět na uplynulé závody by jezdec BMW připoměl dva: Hockenheimring a Norisring. Na obou získal body. Dále připomíná, že i jiných závodech byla jeho rychlost konkurenceschopná, jenže to vždy z nějákého důvodu nevyšlo. Podle zkušeného jezdce jsou v kariéře vždy fáze, na které by nejraději zapoměl: "V takových chvílích ale musíte zůstat silní a dále pracovat. Odstup není velký."
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.