Priaulx se nedokázal v DTM prosadit, zatím

Priaulx, Andy
Priaulx, Andy, foto: dtm.de
iM2 30. srpna 2012 11:50
Sdílej:

Andy Priaulx zatím nedokázal v DTM prokázat svoje nesporné jezdecké kvality. Jeho první sezony v německém mistrovství cestovních vozů neprobíhá podle plánu. Brit zatím získal body pouze ve dvou případech a momentálně je na 12. místě v tabulce jezdců.

To nejsou výsledky, na které by mohl být bývalý trojnásobný mistr světa cestovních vozů hrdý. V rozhovoru pro "motorsport-magazin.de" mluví o smůle, která ho provází a také vyjádřil své očekávání, že se to v budoucnu zlepší.

39letý pilot dokázal na Zandvoortu jako jeden ze 3 jezdců BMW postoupit do Q2. Jenže pak po startu do nej narazil Robert Wickens, což poznamenalo ovladatelnost M3 DTM v závodu: "Možná jsem mohl zajet výsledek v TOP10. Poškození aerodynamiky bylo během závodu horší a horší. Na konci už se auto nedalo skoro vůbec ovládat a já jsem ztrácel 2 až 3 vteřiny na kolo. Ostatní jezdci dosahovali na rovince až o 15 km/h vyšší maximální rychlost."

Se svým osobním výkonem je ale Priaulx spokojen: " Jsem na sebe docela hrdý, protože i když jsem nedosáhl na žádný dobrý výsledek, tak jsem jel opravdu naplno a dával jsem do toho vše." Rychlost tedy Andymu nechybí, jen by to chtělo zažít závod, ve kterém vše vyjde: "To vím jak já, tak i BMW. Rychlost jsme prokázali, už to chce jen bezproblémový závod."

Při pohledu zpět na uplynulé závody by jezdec BMW připoměl dva: Hockenheimring a Norisring. Na obou získal body. Dále připomíná, že i jiných závodech byla jeho rychlost konkurenceschopná, jenže to vždy z nějákého důvodu nevyšlo. Podle zkušeného jezdce jsou v kariéře vždy fáze, na které by nejraději zapoměl: "V takových chvílích ale musíte zůstat silní a dále pracovat. Odstup není velký."

Témata:
Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?