Andy Priaulx zatím nedokázal v DTM prokázat svoje nesporné jezdecké kvality. Jeho první sezony v německém mistrovství cestovních vozů neprobíhá podle plánu. Brit zatím získal body pouze ve dvou případech a momentálně je na 12. místě v tabulce jezdců.
To nejsou výsledky, na které by mohl být bývalý trojnásobný mistr světa cestovních vozů hrdý. V rozhovoru pro "motorsport-magazin.de" mluví o smůle, která ho provází a také vyjádřil své očekávání, že se to v budoucnu zlepší.
39letý pilot dokázal na Zandvoortu jako jeden ze 3 jezdců BMW postoupit do Q2. Jenže pak po startu do nej narazil Robert Wickens, což poznamenalo ovladatelnost M3 DTM v závodu: "Možná jsem mohl zajet výsledek v TOP10. Poškození aerodynamiky bylo během závodu horší a horší. Na konci už se auto nedalo skoro vůbec ovládat a já jsem ztrácel 2 až 3 vteřiny na kolo. Ostatní jezdci dosahovali na rovince až o 15 km/h vyšší maximální rychlost."
Se svým osobním výkonem je ale Priaulx spokojen: " Jsem na sebe docela hrdý, protože i když jsem nedosáhl na žádný dobrý výsledek, tak jsem jel opravdu naplno a dával jsem do toho vše." Rychlost tedy Andymu nechybí, jen by to chtělo zažít závod, ve kterém vše vyjde: "To vím jak já, tak i BMW. Rychlost jsme prokázali, už to chce jen bezproblémový závod."
Při pohledu zpět na uplynulé závody by jezdec BMW připoměl dva: Hockenheimring a Norisring. Na obou získal body. Dále připomíná, že i jiných závodech byla jeho rychlost konkurenceschopná, jenže to vždy z nějákého důvodu nevyšlo. Podle zkušeného jezdce jsou v kariéře vždy fáze, na které by nejraději zapoměl: "V takových chvílích ale musíte zůstat silní a dále pracovat. Odstup není velký."
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.
Následující měsíc nám bude dělat společnost prostorné SUV od francouzské značky DS Automobiles, která si potrpí na unikátní design, kvalitní interiéry a jedinečnost. S DS7 jsme již měli dvakrát tu čest, ovšem jednalo se vždy o vrcholná provedení s cenovkou kolem dvou milionů. DS na „sedmičku“ aktuálně nabízí zvýhodněnou verzi Edition France, kterou pořídíte za 950 tisíc, což je ve srovnání s konkurenty fantastická cena. Má to nějaký háček?
Automobilka Tesla oznámila svolávací akci téměř všech dosud vyrobených vozů Cybertruck – bezmála 50 tisíc kusů musí zpět kvůli závadě na karoserii. Ve stejném čase ale firma čelí i narůstajícímu napětí mimo výrobní linky. Po celých Spojených státech se množí útoky na prodejny i zákazníky Tesly, které jsou motivovány nelibostí vůči veřejnému vystupování Elona Muska.