Jezdec BMW, Augusto Farfus promluvil pro server Motorsport-magazin.com o tom, jak je spokojen se svými prvními 4 závody v DTM.
Nebylo překvapení, že Bruno Spengler dokázal s rychlým a dobře fungujícím BMW M3 DTM vybojovat vítězství. Ještě více překvapující ale bylo, že se na podium hned při svém druhém závodu DTM dostal i Augusto Farfus. Po 4 závodech promluvil Brazilec pro server Motorsport-magazin.com o svých pocitech po 4 závodech.
„Se startem sezony jsem velmi spokojený, s tím, jak sezona začala, tak chci hlavně sbírat zkušenosti než slavit nějaké úspěchy. Jak jsme jistě všichni zaznamenali, tak naše auto je dobré, takže by hned všichni chtěli vyhrávat, ale to je normální,“ říká jezdec.
S dosavadními posbíranými zkušenostmi je Augusto spokojen: „Myslím, že jako nováček si nevedu špatně. Většinou jsem byl v nejlepší desítce, občas dokonce v nejlepší pětce.“ Ale i přesto neustále zdůrazňuje, že se potřebuje hlavně učit.
„U mě to není jako v případě Martina (Tomczyka) a nebo Bruno (Spenglera), kteří nejen že jsou talentovaní, ale mají také spoustu zkušeností. Ani jednoho z nich jen tak neporazíte, jsou to opravdu skvělí jezdci,“ připouští Farfus, jehož slabou stránkou jsou hlavně kvalifikace. „Musíme ještě zapracovat na tom, abychom do závodů vyjížděli z lepších pozic. Nebojím se ale, první vítězství přijde. V letošním roce bych chtěl hlavně pracovat na dobrých základech, které by mi zajistily světlou budoucnost v DTM.“
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.