Jezdec BMW, Augusto Farfus promluvil pro server Motorsport-magazin.com o tom, jak je spokojen se svými prvními 4 závody v DTM.
Nebylo překvapení, že Bruno Spengler dokázal s rychlým a dobře fungujícím BMW M3 DTM vybojovat vítězství. Ještě více překvapující ale bylo, že se na podium hned při svém druhém závodu DTM dostal i Augusto Farfus. Po 4 závodech promluvil Brazilec pro server Motorsport-magazin.com o svých pocitech po 4 závodech.
„Se startem sezony jsem velmi spokojený, s tím, jak sezona začala, tak chci hlavně sbírat zkušenosti než slavit nějaké úspěchy. Jak jsme jistě všichni zaznamenali, tak naše auto je dobré, takže by hned všichni chtěli vyhrávat, ale to je normální,“ říká jezdec.
S dosavadními posbíranými zkušenostmi je Augusto spokojen: „Myslím, že jako nováček si nevedu špatně. Většinou jsem byl v nejlepší desítce, občas dokonce v nejlepší pětce.“ Ale i přesto neustále zdůrazňuje, že se potřebuje hlavně učit.
„U mě to není jako v případě Martina (Tomczyka) a nebo Bruno (Spenglera), kteří nejen že jsou talentovaní, ale mají také spoustu zkušeností. Ani jednoho z nich jen tak neporazíte, jsou to opravdu skvělí jezdci,“ připouští Farfus, jehož slabou stránkou jsou hlavně kvalifikace. „Musíme ještě zapracovat na tom, abychom do závodů vyjížděli z lepších pozic. Nebojím se ale, první vítězství přijde. V letošním roce bych chtěl hlavně pracovat na dobrých základech, které by mi zajistily světlou budoucnost v DTM.“
Prodej Tesly v Evropě dramaticky klesá – jen minulý měsíc se propadl o polovinu. Za útlumem zájmu nemusí stát jen konkurence, ale i kontroverzní výroky a politická angažovanost samotného Elona Muska, upozorňuje The Guardian.
V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?
Peugeot se vrací do boje! Tým Peugeot TotalEnergies vstupuje do své třetí sezóny FIA WEC a hned na úvod ho čeká výzva v podobě maratonu 1812 km Kataru.
BMW Group posouvá hranice elektromobility a na Tech Days v Landshutu odhaluje detaily nové generace elektrického pohonu. Inovativní 800voltová technologie slibuje rychlejší nabíjení a vyšší efektivitu, přičemž bude součástí všech modelů připravované řady Neue Klasse. První vozy s revolučním pohonem zamíří do výroby ještě letos v maďarském Debrecínu.
V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.
BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.
Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).
Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?
Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.
Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?
VW představuje nový malý elektromobil ID.1, který nahrazuje model E-Up. S cenovkou kolem 20 000 eur (kolem 510.000 Kč - pozn. redakce) přináší revoluci v cenově dostupné elektromobilitě. Web Auto motor und sport zveřejnil první informace o jeho technologii, designu a plánovaném uvedení na trh.
Naše dlouhodobá recenze pokračuje s hlavní jízdní sekcí. Auto jsme pořádně protáhli v různých prostředích, kde se nová hybridní DS 4 ukázala jako překvapivě všestranné auto. Není však vše zalité sluncem a nějaká ta ale se přeci jen našla. To, že má hezkou spotřebu ve městě či na okresce asi tušíte, ale co na dálnici?