Farfus: Zkušenosti důležitější jak úspěch

Farfus, Augusto
Farfus, Augusto, foto: dtm.de
iM2 7. června 2012 21:01
Sdílej:

Jezdec BMW, Augusto Farfus promluvil pro server Motorsport-magazin.com o tom, jak je spokojen se svými prvními 4 závody v DTM.

Nebylo překvapení, že Bruno Spengler dokázal s rychlým a dobře fungujícím BMW M3 DTM vybojovat vítězství. Ještě více překvapující ale bylo, že se na podium hned při svém druhém závodu DTM dostal i Augusto Farfus. Po 4 závodech promluvil Brazilec pro server Motorsport-magazin.com o svých pocitech po 4 závodech.

„Se startem sezony jsem velmi spokojený, s tím, jak sezona začala, tak chci hlavně sbírat zkušenosti než slavit nějaké úspěchy. Jak jsme jistě všichni zaznamenali, tak naše auto je dobré, takže by hned všichni chtěli vyhrávat, ale to je normální,“ říká jezdec.

S dosavadními posbíranými zkušenostmi je Augusto spokojen: „Myslím, že jako nováček si nevedu špatně. Většinou jsem byl v nejlepší desítce, občas dokonce v nejlepší pětce.“ Ale i přesto neustále zdůrazňuje, že se potřebuje hlavně učit.

„U mě to není jako v případě Martina (Tomczyka) a nebo Bruno (Spenglera), kteří nejen že jsou talentovaní, ale mají také spoustu zkušeností. Ani jednoho z nich jen tak neporazíte, jsou to opravdu skvělí jezdci,“ připouští Farfus, jehož slabou stránkou jsou hlavně kvalifikace. „Musíme ještě zapracovat na tom, abychom do závodů vyjížděli z lepších pozic. Nebojím se ale, první vítězství přijde. V letošním roce bych chtěl hlavně pracovat na dobrých základech, které by mi zajistily světlou budoucnost v DTM.“

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.