Audi podepsalo na poslední chvíli smlouvu s Adrienem Tambayem, který bude nastupovat v 8. Audi A5 DTM v letošní sezoně.
"Už vloni jsme byli připraveni nasadit 8. vůz, ale nechtěli jsme ho nasazovat dříve než v roce 2013, kdy budou muset všechny automobilky jet s minimálně 8 vozy. V poslední době jsme pracovali hned na několika projektech, vyvinuli jsme Audi R18 e-tron quattro pro Le Mans a také novou A5 DTM. Původně jsme chtěli i letos jet pouze se 7 vozy," odhaluje pomalé rozhodnutí ingolstadtské značky Dr. Wolfgang Ullrich, šéf Audi pro motorsport.
"Nakonec jsem velmi rád, že se nám podařilo dát dohromady vše potřebné pro start 8. vozu už letos. Podle mého názoru to ve velmi vyrovnaném poli DTM bude jen ku prospěchu, startovat s co možná největším množstvím vozů. Pole bude velmi vyrovnané a dodatečné auto znamená další šanci na úspěch. Navíc sudé číslo je z logistického hlediska daleko výhodnější než liché."
Adrien Tambay vloni jezdil v Auto GP (byl celkově 4.) a také jezdil s Audi R8 LMS ve ME FIA GT3. 21letý jezdec testoval Audi minulé pondělí. "V několika předešlých letech jsme do týmu vzali hodně mladých jezdců, někteří z nich pocházeli z programu VW pro juniory - F3. Cítím, že dnes má Audi opravdu skvělou jezdeckou sestavu, která má velký potenciál do budoucna. To platí i pro Adriena Tambaye, který nás přesvědčil v testech, že do našeho týmu skvěle zapadne." Na mladého Francouze čeká příští týden test nové A5 DTM ve Valencii.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?