Audi podepsalo na poslední chvíli smlouvu s Adrienem Tambayem, který bude nastupovat v 8. Audi A5 DTM v letošní sezoně.
"Už vloni jsme byli připraveni nasadit 8. vůz, ale nechtěli jsme ho nasazovat dříve než v roce 2013, kdy budou muset všechny automobilky jet s minimálně 8 vozy. V poslední době jsme pracovali hned na několika projektech, vyvinuli jsme Audi R18 e-tron quattro pro Le Mans a také novou A5 DTM. Původně jsme chtěli i letos jet pouze se 7 vozy," odhaluje pomalé rozhodnutí ingolstadtské značky Dr. Wolfgang Ullrich, šéf Audi pro motorsport.
"Nakonec jsem velmi rád, že se nám podařilo dát dohromady vše potřebné pro start 8. vozu už letos. Podle mého názoru to ve velmi vyrovnaném poli DTM bude jen ku prospěchu, startovat s co možná největším množstvím vozů. Pole bude velmi vyrovnané a dodatečné auto znamená další šanci na úspěch. Navíc sudé číslo je z logistického hlediska daleko výhodnější než liché."
Adrien Tambay vloni jezdil v Auto GP (byl celkově 4.) a také jezdil s Audi R8 LMS ve ME FIA GT3. 21letý jezdec testoval Audi minulé pondělí. "V několika předešlých letech jsme do týmu vzali hodně mladých jezdců, někteří z nich pocházeli z programu VW pro juniory - F3. Cítím, že dnes má Audi opravdu skvělou jezdeckou sestavu, která má velký potenciál do budoucna. To platí i pro Adriena Tambaye, který nás přesvědčil v testech, že do našeho týmu skvěle zapadne." Na mladého Francouze čeká příští týden test nové A5 DTM ve Valencii.
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.