Loňský jezdec Mercedesu, Renger van der Zande, by mohl v letošní sezoně vyměnit vůz DTM za monopost GP2. Náznaky o možné změně se objevily na jeho webových stránkách.
Renger van der Zande by se mohl po jednom roce v DTM opět posadit do formulového vozu. Na jeho nové webové stránce nalezntene totiž kalendář GP2 2012, což by mohlo signalizovat budoucí kroky jezdce. Po Audi a BMW je Mercedes jediným týmem, který ještě neoznámil jezdecké složení pro letošní rok.
Nové by GP2 pro holandského jezdce každopádně nebylo. 25letý jezdec již v sezoně 2008/2009 zaskočil za zraněného Fina Mika Mäkiho v závodě GP2-Asie v Dubaji. Víkend se mu moc nepovedl a tak byl jezdec Mercedesu nahrazen současným jezdcem Audi - Edoardem Moratarou. Následující sezonu jezdil Renger v Britské F3 a Eurosérii F3. V roce 2010 startoval pro Mücke Motorsport v GP3.
Ještě před pár týdny se přitom van der Zande vyjádřil velmi pozitivně ohledně své budoucnosti v DTM: "Pokud budu mít stejné auto jako moji kolegové, tak si jsem jistý, že budu schopný v roce 2012 bojovat o místa v TOP3. Vloni jsem jezdil s tzv. ročním autem, které už mělo za sebou ale 4 sezony."
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?