Loňský jezdec Mercedesu, Renger van der Zande, by mohl v letošní sezoně vyměnit vůz DTM za monopost GP2. Náznaky o možné změně se objevily na jeho webových stránkách.
Renger van der Zande by se mohl po jednom roce v DTM opět posadit do formulového vozu. Na jeho nové webové stránce nalezntene totiž kalendář GP2 2012, což by mohlo signalizovat budoucí kroky jezdce. Po Audi a BMW je Mercedes jediným týmem, který ještě neoznámil jezdecké složení pro letošní rok.
Nové by GP2 pro holandského jezdce každopádně nebylo. 25letý jezdec již v sezoně 2008/2009 zaskočil za zraněného Fina Mika Mäkiho v závodě GP2-Asie v Dubaji. Víkend se mu moc nepovedl a tak byl jezdec Mercedesu nahrazen současným jezdcem Audi - Edoardem Moratarou. Následující sezonu jezdil Renger v Britské F3 a Eurosérii F3. V roce 2010 startoval pro Mücke Motorsport v GP3.
Ještě před pár týdny se přitom van der Zande vyjádřil velmi pozitivně ohledně své budoucnosti v DTM: "Pokud budu mít stejné auto jako moji kolegové, tak si jsem jistý, že budu schopný v roce 2012 bojovat o místa v TOP3. Vloni jsem jezdil s tzv. ročním autem, které už mělo za sebou ale 4 sezony."
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?